Site om webmagazine op te maken.

Hey,

Ik heb al bijna een half jaar samen met nog wat meiden onze eigen webmagazine’s op myv.nl en het ging redelijk goed (leuke reacties van lezeressen, steeds meer meiden die lid wilden worden etc.) maar nu heeft myv.nl al een hele tijd een storing.
Als het aan het einde van deze maand nog steeds niet over is willen we verder gaan op een andere site, want je kunt helemaal niets meer zien (de startpagina niet, de magazine’s niet en ik kan niet meer inloggen). We vinden het namelijk nog steeds heel leuk om te maken en willen er zeker niet mee stoppen!

Dus mijn vraag is, weten jullie nog een site die niet té ingewikkeld is en waar je door middel van links meerdere pagina’s op kunt maken? Degene die weten hoe myv.nl werkte weten wel wat ik ongeveer bedoel.

Alvast bedankt!

Hyee,
Misschiens kan je zo’n msn group maken?
Maarik ken die site eigenlijk helemaal niet,dus weet ik niet wat het allemaal inhoud.

Ik zoek een site waarbij je gewoon zelf zoveel pagina’s kunt maken als dat je zelf wilt. Een startpagina en daar zelf links op zetten zodat als je daar op klikt je op een andere pagina komt waar bijvoorbeeld weer iets anders opstaat.
We deden het altijd zo, de startpagina was www.Ragazza-magazine.myv.nl en dan kwam je op een startpagina. Dan stond er: Klik hier voor nummer 1, Klik hier voor nummer 2 etc. En als je dan bijvoorbeeld op nummer 1 klikte kwam je bij de “voorkant” van het eerste nummer, en daar stond dan ook weer een link naar de inhoudsopgave etc.
Beetje lastig uitleggen zo :stuck_out_tongue:

Maar ik maakte dan op www.Ragazza-Magazine.myv.nl allemaal pagina’s aan zoals “one” . En als je daar op klikte kwam je op www.Ragazza-Magazine.myv.nl/one

Maar bij bijvoorbeeld come2me.nl heb je echt zo’n klikmenu. En dat zoek ik juist niet.

Sorry voor de nogal onduidelijke uitleg!

Everyoneweb.com ?

Dankje voor je reactie, maar dat is ook met een klikmenu (zover ik dat zie op de plaatjes). Dan staat er aan de linkerkant: pagina 1, pagina 2, pagina 3 etc. en dat wil ik juist niet :wink:
Er zijn niet zo veel site’s die dat niet hebben.
Kent iemand dot.tk? Werkt dat ook met klikmenu of zonder?

up !

Freewebs.com?

Dat is ook met zo’n klikmenu ;p

Dot.tk is alleen voor een .tk domeinnaam, daar kan je verder geen pagina’s maken, dan moet je 'n externe host hebben.

www.geocities.com?
http://websitemaker.kennisnet.nl (als die uberhaupt nog bestaat xD)

Je kunt ook gewoon HTML gebruiken hoor.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt,
en ik ken die site ook niet

ooh okee, ik kijk daar wel even op