site bouwen

hoi, ik heb van mijn werk de opdracht gekregen om een site voor de camping te bouwen.
de site moet vrij simpel maar duidelijk blijven! Ik heb alleen nog nooit een HTMl site gemaakt, en het moet met microsoft programma’s.

ik heb dus absoluut geen idee waar ik moet beginnen, en vroeg me af of iemand hier er verstand van heeft?

Hoezo moet het met microsoft programma’s? Ik denk dat je beter wix of wordpress kunt gebruiken, als je geen enkele kennis hebt van het maken van websites.

Huh. Ik vind het nogal raar dat ze jou die opdracht geven terwijl je daar geen enkele ervaring voor hebt. Zie dit maar als een up.

Je kan met brackets een html website maken en op w3schools staat de uitleg van html. Maar als je hiermee geen ervaring hebt zal ik je dit niet aanraden… HTML is lastig. Ik heb hier nu een jaar les in gehad en eerlijk? Ik kan zelf nog geen website maken die ook echt goed werkend online kan.
Misschien dat je het beter met een kant en klare weblayout kan doen en daarin alle info zetten. Dus bijvoorbeeld op weebly, wix of wordpress.

Wix is een erg fijne en simpele site om een website mee te maken. Een HTML site maken doe je namelijk echt niet even zomaar, zeker als je daar geen kennis van hebt.

Dit ja, HTML is niet iets wat je eventjes leert. In ieder geval niet als je een mooie site wilt…

Maar inderdaad, Wix, of anders Wordpress. Is er een budget voor (lijkt me niet maar je weet het nooit…)? Want dan kan je hele mooie themes op Wordpress kopen…