site adres

Mijn zusje zei tegen mij dat ze een paar maanden geleden op een site zat waar je chatbots kunt maken, zelf kunt bepalen hoe ze eruit komen te zien wat voor kleren ze aanhebben enzovoort. Je kon dan zinnen intypen en daar dan een antwoord instellen. Je kon ook chatten met de chatbots van andere gebruikers. Ze dacht dat het “elf” in de naam had maar ze wist het niet zeker. Ik wist het niet dus weet iemand hier misschien wat het webadres is? Misschien een beetje onzin maar goed ok, ik ben zelf ook best wel nieuwsgierig geworden nu ^______________^

ik kan alleen deze vinden http://www.chatbot4u.com/nl/chatbots

Ik zat ook al te kijken, en ik kon ook alleen die vinden ^.^

oke ga nog ff verder zoeken dan maar misschien is er hier nog 1 of andere computerfreak die dat weet

maar die chatbot4u is ook knap geniaal, maar de site die mijn zusje bedoelde was niet met foto’s zei ze, maar een basislijf en daar kon je dan zelf kleren op kiezen en zo. (heeft natuurlijk wel standaard ondergoed aan)

Weet je zusje de site niet meer dan?

Nee want ze zat er voor het laatst een paar maanden geleden op en toen dacht ze daar nu opeens weer aan… Dammit wordt nog lastig om die site te vinden grr :rage:

Btw t is een engelse site zegt ze net, wist ik niet, komt ze nu mee