Sinterklaasspel ideeën

Hey!

Ik heb de taak op me genomen sinterklaas voor dit jaar te regelen bij het badminton. De leeftijd varieert van 14-17 jaar, met nog 3 trainers. We hebben lootjes getrokken en iedereen heeft een verlanglijstje ingevuld.

Maar het lijkt mij nogal suf om alleen een cadeautje te geven en dat was het dan. Ik ben met een vriendin al uren op zoek naar iets leuks, maar helaas krijgen we niks gevonden.

Hebben jullie misschien ideeën? Kort samengevat; gevarieerde leeftijd en geslacht, wel lootjes getrokken.

Alvast heel erg bedankt!

lekker eten en misschien na het loodjes trekken ergens heen ?

.

Het is op een maandagavond en we willen graag geen extra kosten maken.
Maar bedankt voor de tip!

een spel? misschien met dobbelstenen en dat wanneer je zes gooit je je surprise mag pakken en bij 3 je surprise aan iemand anders geven ofzo.
Op google staan wel meer van dat soort spelletjes, en oja wanneer je 1 gooit moet je een opdracht doen!

Daar hadden we inderdaad ook al naar gekeken, maar opdrachten als ‘geef je surprise aan iemand anders’ gaan op deze manier niet, omdat we lootjes hebben getrokken…

Wij hebben ook lootjes getrokken, en ik heb een kwartet met namen gemaakt.
Dus een naam en dan 4 eigenschappen dmv plaatjes wat bij die persoon hoort. Als iemand dan kwartet heeft staat er bv. Joep en dan mag die z’n surprise pakken.
http://www.mijneigenspel.nl/ontwerpjespel/ op deze site kan het, maar ik heb gewoon een printscreen van elke kaart gemaakt, en dan print ik ze zelf uit.

Oh, dat is wel tof! Dankjewel voor de tip.