sinterklaascadeautjes.... *zucht*

Hey!

Wij vieren thuis sinterklaas maar dan niet met lootjes. We doen het met tweetallen, dus ik en mijn vader moeten iets voor mijn moeder kopen, ik en mijn moeder moeten iets voor mijn vader kopen en mijn ouders moeten iets voor mij kopen (mijn zus doet niet mee, ze woont niet meer thuis).
Dus ik moet cadeautjes gaan verzinnen voor 40 euro. Nu doe ik sowieso een chocoladeletter. Maar verder?.. Ik heb het hele jaar door allemaal leuke dingen in mijn hoofd maar dan vergeet ik het op te schrijven en nu weet ik dus niets…
Ik heb echt al te veel make-up dus ik ga helemaal niks wat daar ook maar mee te maken heeft vragen. Verder heb ik niet echt een hobby, ja met vriendinnen afspreken maar daar is niet echt een cadeautje voor. Ik heb ook niks nieuws nodig voor mijn sport en heb geen kleedgeld dus kleding wordt m ook niet. Ik weet echt niet wat ik moet vragen. Help!
Heeft iemand ideeën? Ik heb jullie hulp echt nodig…

Byee x

Misschien een cadeaubon van de Douglas en dan kan je zelf een luchtje halen en eventueel bijbetalen?

Zelf vraag ik oorbellen omdat ik gaatjes heb in mijn oren (duhh logisch) , misschien ook leuk om te vragen? En omdat mijn oorbellen altijd overal en nergens liggen vraag ik er nog een sieradendoosje bij.

Vorig jaar kreeg ik een abonnement op een tijdschrift. Ook leuk om te vragen.
Hopelijk ben je wat veder met je lijstje. :wink:

See you later, Friz.

Een lamp/fotolijst/spiegel/vaas/stoel/kleedje voor op je kamer. Bonnen zoals biosbon en tijdschriftenbon. Een boek. Een concertkaartje. Oorbelgaatjes/Piercing. Mokken van Blond. Bakspulletjes.

Wauw, allemaal goede ideeën! Thanks iedereen voor het reageren! Mijn lijstje is af!!

Misschien een beetje laat, maar ik maak altijd een lijstje door het jaar heen met wat ik leuk vind. Ik ben meteen begin januari jarig dus krijg ik 3x cadeautjes in een maand tijd haha.
Als ik dan zo’n lijstje heb weet ik wat ik kan vragen aangezien ik nooit wat weet als iemand het aan me vraagt haha.
En als ik dan een keer iets voor mezelf wil kopen kijk ik ook op dat lijstje!

Heb je nog elektronica nodig? Dat is ook altijd wel handig; oortjes, opladers, laptophoezen etc. Verder zijn spelletjes ook altijd leuk om te vragen :slightly_smiling_face: