sinterklaascadeau vader of broer

Hallo!

Weet iemand een cadeautje van 10 tot 15 euro voor je vader (50) of broer (18)?

ik weet nog niet voor wie ik surprise moet, maar ik begin vast met denken;)

xxx

Gel, Aftershave, lekkere bad/douch spul van hugo bosch ofzo?

You’ll know.
Je zal het beter weten dan wij, jij kent ze tenslotte beter.
(Standards zijn denk ik wel altijd welkom)

haha ja idd, maar ik moet ff ideetjes hebben, en dan kan ik bijvoorbeeld wel nog zelf de geur kiezen;)

ik heb hetzelfde probleem… :frowning_face:
Blijf ideetjes posten, plz! ^^

ja! blijven posten! (zo is ie ook meteen weer omhoog;))

ik heb mijn broer en ik haal gwoon bij de freerecord shop een cadeaubon

Wij vieren geen sinterklaas thuis (wel kerst), en ik moet ook nog maar ff uitzoeken wat ik nou voor m’n vader moet kopen, haha. Hij geeft niet echt veel om aftershave en douchgel enz. Best wel moeilijk dus!

Hmmm ja kweet ook helemaal niks en mijn broers zijn (bijna)19 & 20. En voor pap halen we een groot cadeau samen denk ik…

Ooh, ik heb jouw probleem ook :stuck_out_tongue: Het probleem is dat we sinterklaas én kerst vieren, dus zal ik 2 kado’s voor mijn broer (19) moeten kopen, terwijl ik nog niet eens ideeën heb voor 1 :stuck_out_tongue:

Een cadeaubon?

Tijdschriften, boxers, kadobonnen, luchtje/douchegel, boek, sokken :stuck_out_tongue:

ik moet voor mn vader weet ik ondertussen.:wink:
maar wat voor cadeaubon zou ik kunnen geven? van de DA ofzo maakt ie waarschijnlijk toch niet op, een boekenbon geeft ie ook aan mij…
en sokken. ja… waar kan ik die kopen hier in het dorp? das weer n nadeel, ik kan niet even zomaar naar de stad. als ik met mn moeder ga, weet ze meteen wie ik heb, en als ik met vriendinnen ga verspreek ik me gegarandeerd, of ze hebben hun eigen kado al gezien. dat gaat dus ook niet… ik denk dat ik voor een luchtje ga. (hoe duur zijn mannengeuren ongeveer??)
ik had al bedacht om een overall te kopen, die kun je in het dorp wel kopen. moet alleen nog even kijken hoe duur die zijn… duurder dan 15 euro is te veel, maar waarschijnlijk zijn ze wel duurder…
grrr… volgend jaar wil ik mn moeder;)

je kan ook beltegoed kopen :wink:

hahaha ja zou kunnen, maar hij heeft n abonnement;)

vader: dropjes, sokken, tijdschrift
broer: spel, tijdschrift, boek … of alsie uit huis woont keukenspulletjes ofzo…

ohja drop! hij vind engelse drop superlekker.
maar voor 12,50…

up

mijn broer wordt 21, en op zijn verlanglijstje staat:
uitzet, motor, auto.

Maar hij gaat waarschijnlijk nog lang niet uit huisbduh.gif haha
En wat kan ik inshemelsnaam voor een auto of motor kopen?
sneeuwkrabber?? neea

een speelgoed autotje bij de action halen x’]