sinterklaas

we vieren morgen sinterklaas (geen surprise) maar mn broertje en ik willen ook iets voor mn ouders kopen
mn vader wil een kado van 10 euro en mn moeder wil nooit iets (normaal kocht ik altijd parfum, shampoo ofzo) maar laatst was zon brush & style op de reclame en zei ze: heey die ga ik kopen
maar dat ding kost 60 euro x_X
en aangezien mn broertje altijd in geldnood zit geeftie maar 10 euro, dus voor mn vader ieder 5
maar als ik dat voor mn moeder koop betaalt hij 5 en ik 55
zal ik dat wel gewoon voor haar kopen (ze wil het wel) of gewoon een troep/shampoo/parfum voor 20 ofzo

wat zouden julli doen

Mhh lastig…
Het ligt er een beetje aan hoeveel geld je wilt besteden, want als je 55 euro over hebt voor je moeder zou ik het gewoon doen.
En je kan toch ook tegen je broertje zeggen dat hij dan het cadeautje voor je vader koopt en jij voor je moeder ?

Wat KwikKwekKwak zegt. :slightly_smiling_face:

En misschien kun je iets goedkopers voor je moeder kopen? Je hebt ook heel erg lekkere parfum. Je zou ook een flesje parfum kunnen kopen, die ze niet zo vaak heeft. Als je al bereid bent om 55¤ neer te leggen voor brush & style, dan kun je ook best een duurdere parfum nemen. Dan denk ik aan ongeveer 30 euro. Of misschien iets anders leuks. Een giftcard van een winkel waar ze graag komt. Ik kan mijn ouders altijd blij maken met een mooi Boeddhabeeld.