sinterklaas

wat doe jij met sinterklaas ??

haha mijn moeder en ik gaan meestal bij iemand ander sinterklaas vieren - wij doen niet echt aan sinterklaas maar anders is het zo saai dus doen wij dat bij iemand anders om het gezelliger te maken -

Wij gourmetten alleen en hangen dan de hele avond voor de buis. Beetje saai… Met kerst doen we altijd grotere cadeaus dus dan met sinterklaas niet.

Niks, wij vieren altijd kerst :grinning:

voor zover ik weet, nog niks haha

kadooootjes :grinning:

myn zusje gelooft er ng in xD, dus schoentje zetten, wortel en suikrklontje erbij, 's morgens vroeg opstaan en alle kadootjes openmaken
en dn alsof doen dat je niet wist wat erin zou zitten

Geen idee, wss krijg ik wat cadeautjes en aan we lekker eten. Wij vieren kerst meestal heel uitgebreid.

Iets teveel
Stage - kleuters
Familie - vriendje
Familie - bij mijzelf
School - eigen klas
Vrienden - vriendje
Allemaal lootjes.

Niks… Voor mij is dat helemaal geen dag die gevierd wordt, dat is een dag waarop kinderen hun schoentje zetten & ik wat geld krijg xD

Niet veel.
Tenzij- oh wacht, dan zijn er een helehoop films uit op dvd en in de bios. Ik weet t al ^^

Aah ik krijg daar nu echt zin in.
Behalve het maken van surprises, daar heb ik altijd een hekel aan omdat ik namelijk totaaal niet creatief ben.

Ik vier het zelf nooit, maar nu ik een vriend heb en hij een kleiner broertje heeft gaan we het daar vieren.

Niks.

Niks denk ik, vieren we nooit maar misschien krijg ik mijn ouders wel zover iets leuks te doen dit jaar.

films kijkenxd

Wij hebben altijd echt rituelen. Eerst standaard patat eten. Dan ging mijn vader altijd pepernoten tegen de deur aangooien en gooide hij een enveloppe door de brievenbus. Daar stond dan een soort speurtocht/opdracht op. Er zat bijv. een sleutel in en dan moesten wij de juiste deur vinden waar dan een zak met cadeautjes zat. Of een puzzel ofzo.
En dan gingen we cadeautjes uitpakken:3
En dan lekker van de cadeautjes genieten x]