sinterklaas vier manier?

Heee,
weten jullie nog een leuke manier om Sinterklaas te vieren met 3 personen?
Want met me moeder, stiefpa en stiefbroers trekken we gewoon lootjes denk ik,
maar met 3 personen is dat niet leuk, dan weet je al gelijk wie wie heeft enzo…

Gewoon allemaal iets voor beiden kopen? Dat iedereen dus twee kadootjes krijgt.

Een leuk cadeautje en een gein cadeautje kopen, en dan een dobbelspel doen. Zo weet je nooit welk cadeau je krijgt en doe je toch iets speciaals. En zo kan het zelfs best zijn dat je uiteindelijk je eigen cadeau hebt, maar dat is nu net de humor.

Je kunt lootjes trekken alleen in plaats cadeautjes voor elkaar te maken, maakt iedereen 1 gerecht en dan eten jullie dat allemaal samen aan tafel

vb:
Pieter trekt het lootje dessert
en gaat dus het dessert maken en zo hebben jullie voorgerecht, hoofdgerecht en dessert.
De ander mag wel niet weten wat jullie maken en probeer dat geheim te houden tot het etenstijd is :slightly_smiling_face:

Dobbelen :’) Allemaal gekke cadeautjes kopen wat voor iedereen geschikt is, dan alle cadeaus in het midden leggen en voor elk cijfer een opdracht bedenken (gekke,grappige dingen) en dat je bijvoorbeeld bij 6 een cadeau mag pakken en bij 1 het cadeau van (…) wisselen enz. En dan moet je een bepaalde tijd in stellen bijvoorbeeld uurtje ofzo en als dat voorbij is, het cadeau wat dan voor je neus staat, is voor jou en mag je dus uitpakken.

kerstmis vieren! dit doen wij ook ik vind het een veel gezelligere sfeer en dan gewoon 's avonds gezellig samen cadootjes onder de boom open maken.

Dankjullie wel voor de leuke ideetjes!
Ik zal overleggen met mn vader!