Sinterklaas verrassing voor familie van vriend

Hoihoi!

Bij mijn vriend thuis vieren ze eigenlijk voor het eerst niet echt sinterklaas meer, omdat dat zoveel tijd kost (het maken van surprises), dus nu hebben ze mij uitgenodigd om gewoon een avondje gezellig te gaan gourmetten enzo. Nu leek mij het een leuk idee om een uur ofzo voor ik eigenlijk zou komen bij hun aan te kloppen, een zak vol cadeautjes neer te zetten en heel hard weg te rennen.

• Ik moet dus cadeautjes kopen voor mijn vriend, zijn ouders, zijn zusje en ook nog het vriendje van zijn zusje
  • 5 cadeautjes in een zak ziet er een beetje leeg en stom uit.

Ik wil dus wel die zak een beetje opvullen. Ik kan er wel voor iedereen ook een chocoladeletter bij doen, maar dan nog is het een beetje leeg. Iemand een idee wat ik er nog meer bij kan doen?

En is het überhaupt een leuk idee of is het maar stom? x] Alvast bedankt voor de reacties :grinning:

Het is wel lief om dat te doen. Je kan sowieso misschien die chocoladeletters doen. Ook kan je pepernoten/marsepein erin doen. Of misschien kan je voor je vriend nog een paar fotolijstjes inpakken met een foto van jullie?

Anders kan je het ook nog opvullen met kranten, dat ze moeten ‘grabbelen’.

XX

Ik vind het wel echt een geweldig leuk idee! :grinning:
Maar voor de rest heb ik geen idee wat je erin kan doen.
Anders gewoon niet 1 cadeau voor iedereen maar wat meer en dan kleinere dingetjes? (:

Ja Rachel daar had ik ook al aan gedacht maar ik vind het al zo moeilijk om nu 1 ding te verzinnen voor iedereen… Als ik meerdere kleine dingetjes moet dan wordt het echt een paar sokken en een theedoek haha.

Misschien dat ik het inderdaad wel opvul met kranten en er dan een grote zak pepernoten doorheen gooi, lekker grabbelen :'3

upje?

Leuk van je, up.

Oh, echt een leuk idee (:
Misschien kan je de zak nog vullen met allerlei snoepgoed: mandarijntjes, pepernoten, chocoladeletters, nic-nacjes, etc.
Qua cadeautjes weet ik niet echt wat je kan geven.
Je kan ook (voor kleine cadeautjes) veel vinden in de Action. Bv. een pakje haarelastiekjes, kost 50 cent of zo in de Action, als je dat inpakt heb je al een extra cadeautje erbij en als meisje is dat altijd handig om te krijgen (:

Doe er inderdaad snoepgoed in, dat is wel leuk. :slightly_smiling_face:

Ik zou de cadeautjes verstoppen in huis.
En via het gedicht hen naar de cadeautjes lijden.
Doe ik altijd als ik inspiratieloos ben.

Nic-nacjes? Nog nooit van gehoord haha. Maar bedankt voor alle tips hier kan ik wel iets mee denk ik :slightly_smiling_face: Sowieso even naar de Action haha.

@Kraplapje, het is bij hun thuis en ik ben daar natuurlijk nooit als mijn vriend er niet is dus dat gaat moeilijk worden, maar wel een leuk idee :slightly_smiling_face:

Haha ja, wij zeggen altijd nic-nacjes of pickenicken, maar ik weet niet hoe dat eigenlijk officieel heet. Ik bedoel dus zoiets :stuck_out_tongue: :

http://forum.zappybaby.be/download/file.php?id=19110

http://www.delistar.be/images/groot/delistar-nic-nac.png

als ik jou was zou ik een kleinere zak kopen,
die bestaan ook toch?
dan zit die wel helemaal vol.

Sowieso naar de action :grin: ! daar zie ik best vaak leuke ‘home dingen’ (misschien voor moeder ofzo ;p) , , van die leuke houte lanaarntjes enzo (zijn ook vrij groot ) en voor maar 3/4 euro !

wat een leuk idee zeg!
je zou ook een doos ipv een zak kunnen pakken, zodat het inderdaad niet te leeg lijkt.
en qua leuke cadeau’s ben ik ook niet zo creatief haha.

Wat een leuk idee! Voor cadeautjes inderdaad even naar de Action, of Xenos heeft soms ook wel leuke dingen :slightly_smiling_face: Ik kan eigenlijk ook niet meer bedenken dan pepernoten, schuimpjes, etc. in de zak te doen… of je moet zo’n kleinere sinterklaaszak kopen, dan is die misschien wel helemaal vol?

dat vind ik nog eens een leuk idee!
je kunt inderdaad naar de Action en Xenos voor goedkope en leuke cadeaus. (:

wat een super leuk idee! up!

Ik zou vooral veel snoep halen (letterkoekjes, mandarijntjes, chocolade mannetjes,…), dat is wat ik het meest typerende en leukste vind aan sinterklaas… Vult ineens je zak goed op ook! :slightly_smiling_face:

Nou ik heb een vriend van een vriend van zijn zusje (x] niemand anders kon, ik heb die gast nog nooit gezien haha) gevraagd om aan te kloppen en weg te rennen gewoon rond een uur of 9 's avonds, gewoon zodat ik hun reactie kan zien want dat lijkt me wel grappig. Maar ik heb dus via sms zijn adres gekregen en heb verder geen idee wie hij is haha. Mijn zak is wel een beetje leeg :c Maar omdat mandarijnen misschien gaan lekken durf ik die er niet in te doen, bij de cadeaus zit ook een boek bijvoorbeeld dus daar kan ik geen lekkende mandarijn bij gebruiken. Nu duimen op een leuke reactie :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze het super leuk vinden, veel plezier! :grinning: