sinterklaas verlanglijsten

Haaihaai,
ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem. Misschien is het al wat vroeg maar ik zit al met het dilemma wat ik allemaal op m’n verlanglijst moet zetten. Ik heb al iets van boeken en sieraden. Meer inspiratie?

hoe oud ben jij dat je nog zo’n lijstje maakt

NU al?:face_with_raised_eyebrow:

En ik weet niet wat jij leuk vindt he!!

Ik krijg helemaal niks voor sinterklaas en ook niet voor kerstmis dus nee ik kan je niet helpen.

Haha lol
Ik weet niet waar jij van houd. Misschien iets van make-up ofzo?
Je kan ook gewoon cadeaubonnen vragen.
Veel succes verder!

Trouwens ze is 15

Ik kan al niet eens iets bedenken voor mijn verjaardag, dus ik kan je helaas niet helpen.

↑ indd snitchh

ik wil een babyborn :flushed:

hahahaha

Wat een stomme reacties. Ik ben 18 jaar en ik hou nog steeds van sinterklaas én maak verlanglijstjes.

Dus jullie krijgen serieus nog cadeautjes van jullie ouders met sinterklaas? Dat is een feest voor kinderen die erin geloven dat sinterklaas die cadeautjes komt brengen…

Noh ik ben 19 en maak ook nog elk jaar een kerst verlanglijst! haha naja ik word eerder gedwongen door mijn ouders omdat ze meestal geen flauw benul hebben wat ze moeten halen.
OT: Ik vraag meestal boeken, films, tv-series, dingen voor in mijn kamer.

Wij vierden jaren sinterklaas met een dobbelspel, daarbij moet je ook cadeautjes van onder de 5 euro op een lijstje zetten, en dan gaan anderen, die halen en inpakken. Nu heb ik kleine neefjes en nichtjes en moet ook weer een verlanglijstje maken. Misschien heeft ze wel een jonge zusjes of broertjes, of viert ze het net als ik met familie.

[font=Verdana]

En verder is dit topic trouwens nogal zinloos, hoe moeten wij nou een verlanglijstje voor jou maken? We hebben toch geen flauw benul waar jou interesses liggen, wat je leuk vind, wat je nog graag wil en weet ik veel allemaal, dan kan je het toch beter zelf maken.

Mijn oudste broertje is jarig op 5 december en de jongste geloofde nog tot vorig jaar. Dat maakte dat wij altijd best grote cadeaus kregen (laptop, wii, uggshandschoenen, DS) en dan nog 2 zakken met wat kleinere dingen. Nu ik weet dat m’n ouders die dingen kopen vraag ik er ook echt niet meer om. Maar ze vinden het leuk om het zo uitgebreid te vieren en er een echte feestdag van te maken omdat m’n oudste broertje dan natuurlijk ook jarig is. Tja zo heeft iedereen z’n feest. Kerst vieren wij nauwelijks.

Ja klopt ik had even niet aan jongere broertjes of zusjes gedacht, wij vieren helemaal niks en misschien vind ik dat stiekem wel een beetje jammer dus vandaar :slightly_smiling_face:

Dus? Ik ben 20 en doe nog met mijn hele familie aan sinterklaas. Zo gek vind ik het niet hoor, het gaat vooral om de gezelligheid en het idee van cadeautjes voor elkaar kopen (wat altijd leuk is). Ik kijk er altijd maandenlang naar uit. Nu ik 2 neefjes heb van 3 en 6 (die beide natuurlijk nog geloven) is het extra leuk, met die spanning en opwinding van hun erbij.