Sinterklaas Surprises

zo bedoelde ik het ook, maar dan met een frisdrankfles onder je papiermache. dus dat is niet echt in drie minuten klaar.

Hmm de vriendin die ik heb getrokken heeft als hobby’s voetballen, lui zijn en honden en ze wil nagellak, oorbellen of chocolade…
Dus ik ga een hond, grote nagellakpot of misschien een megachocoladereep maken… of ik koop oorbellen en maak een oor en doe ze daar in? :stuck_out_tongue:

Pak een normale fles (waterfles) en ga die beplakken met kranten (hoe je vroeger deed).
En dan moet je het verven en volstoppen met kadootjes.
hoe? eerst alvast een gat maken, en pas later kranten er over heen doen xD

Oh, op die manier. Maar ik ben er achter dat het cadeautje dus klein genoeg is om enkel die ballon te doen (een USB stick en een borensetje met hele kleine boortjes en misschien dat als ik nog een keer zin heb om een eind te fietsen dat ik ook dat schuurpapier dat ie vroeg erbij doe).
Maar ik moet dus nog bedenken hoe ik de speen ga maken, want zoals ik het nu wil doen is het zo’n langwerpige ballon als fles (en die dan beschilderen dat ie ook echt op een gevuld flesje lijkt en vanbinnen vullen met krantensnippers zodat ie moeite moet doen om z’n pakje te krijgen). Maar die speen… ik denk dat het met papier maché niet (mooi) gaat lukken.

Je kunt een knuffelhond kopen bij een kringloopwinkel en daar dan een gaatje in maken (bij het poepertje ) en daar dan de oorbellen in stoppen. Dat heeft de oom (of tante, weet ik niet meer) van een ex van me een keer gedaan met een beer toen ik daar surprises had.
Wat je ook kunt doen is een voetbal maken van papier maché (ballon opblazen en dan beplakken met kranten, plaksel maak je van een 1 op 1 mengsel van tarwebloem en water), daar dan hooi, krantensnippers of andere troep in doen en dan ergens in het midden haar pakje (anders heeft ze die oorbellen wel erg snel :wink: ).

Upje

www.lootjestrekken.nl

voor als niet iedereen in staat is om bij elkaar te komen om de lootjes te trekken.
ik vind het IDEAAL!

Met die site werken wij dus ook :slightly_smiling_face: . Maar ook ideaal als je zeker wilt weten dat je niet ieder jaar dezelfde persoon trekt of dat je je partner te pakken krijgt, dus niet enkel leuk voor mensen die elkaar niet dagelijks/wekelijks zien :slightly_smiling_face: .

Ik doe het nu voor de 4e keer ongeveer, wij doen het altijd met suuperveel kennissen. Dit jaar heb ik een jongen die nogal van drank houd, dus ik denk dat ik en grote fles malibu ofzo maak. (:

Dat lijkt me echt vet leuk om te knutselen :slightly_smiling_face: .

Tijd voor een upje

Iemand nog een creatieve oplossing voor de speen van de fles? Proberen om het netjes met het papier maché te doen (ballon was niet helemaal vol opgeblazen) of weten jullie iets dat beter lijkt?

De speen zou je misschien met kippengaas kunnen doen. Is buigzaam. :slightly_smiling_face:

ik ga het wss met school doen, inclusief gedicht suprise kadootje etc. we hebben nog geen lootjes getrokken.

Vroeger maakten we elk jaar surprises, dat vond ik altijd superleuk. :slightly_smiling_face:
Maar nu heeft iedereen het best wel druk dus hebben we het maar afgeschaft.
Wat ik wel jammer vind eigenlijk…

Ik laat mn moeder ze altijd maken niet dat iemand in onze familie creatief is, mn oom had een keer een schoenendoos ingepakt in aluminiumflolie met 4 tennisballen eronder ook met alumiumfolie dat was een auto :"D

Niet in huis. En heb ook niet echt zin om nog meer geld eraan uit te geven, dus ik hoop dat er nog een oplossing is te bedenken met iets wat ik wel al in huis heb (en de speen hoeft overigens niet per se van papier maché te worden).

Ik zou echt zo enorm balen als ik zo’n soort surprise zou krijgen. Ik besteed altijd veel tijd en aandacht in m’n werkjes en dan hoop ik ook iets te krijgen waar tijd en werk aan is besteed, niet iets dat in 5 minuten in elkaar lijkt te zijn gezet zoals jouw oom.
Al vind ik wel dat ieder z’n eigen surprise moet maken. Het hoeft geen compleet kunstwerk te worden dat regelrecht uit een museum voor moderne kunst lijkt te komen, maar het door je moeder laten doen omdat je zelf niet creatief bent… Ik zou dan eerder als ik jouw moeder zou zijn zeggen “dit en dat is wel leuk om te doen” en dan eventueel een beetje helpen met opzetten ofzo.

.

.

hahahah hij had zn best ggedaan, nou dan krijg je net zo’n suprise als mn oom, we zijn ook gstopt met surprises, en gedichten hahaha onze familie is zo talentloos :"D

Ehm sorry, dit is nu al de vierde keer dat dat komt.
Excuse me.
Ik kopieer niet meer…

ik heb mijn moeder getrokken en ik heb geen idee wat ik moet maken

Mijn moeder

• is secretaresse
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][size=13px][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif][size=13px]