Sinterklaas suprise!

Het is al vroeg, maar toch mij vriendinnen en ik hebben al lootjes getrokken.
Maar ik heb geen idee wat ik voor haar moet maken als suprise
heeft iemand een idee?? ( voor 15 jarige )
xx

meestal haal je iets, wat die gene leuk vind :’)
heeft ze niks op het lootje geschreven dan? wat vroeg btw al. :expressionless:

ik bedoelde wat ik voor haar moest maken! Als suprise :stuck_out_tongue_closed_eyes:
xx

een doosje, in een doosje, in een doosje, in een doosje, in een doosje, in een doosje, in een doosje.
Of zo’n ballon van papier maché. En daar cadeautjes in doen. =)

wat heeft ze voor hobby’s? misschien kun je daar iets van maken.
of je maakt een grote lippenstift van papier-maché ofzo?

Een grote lipstick!
ik heb die ook een keer gemaakt. echt leuk
je hebt een kartonnen koker nodig , ik had een hele grote van me vaders werk maar je kan ook de koker van een lege keukenrol pakken. die versier je met een leuk inpakpapier wel een effe kleur. en dan maak je met los karton de stift zeg maar , het is wel het leukste als die zo schuin afgesneden is. en daarom heen doe je een andere kleur rood ofso

ja moet hem natuurlijk wel een beetje versieren he

Ow haha had ik helemaal neit gezien xd

Volgens mij stond er bij de crea bea categorie een groot topic over surprises. Goed opletten aub waar je het topic bij zet en gebruik de zoekfunctie eens!

Link van het topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-sinterklaaskerst-surprisesgedichten-topic-82736.0.html

Niet slecht bedoeld hoor. Maar het komt gewoon echt vaak voor dat mensen niet opletten en niet zoeken :slightly_smiling_face:
Veel succes met je surprise!! :grinning:

inderdaad…

Haha, oja oeps!
Maar eigelijk doen we alleen een leuk gedicht maar ik wil er toch een kleine suprise bij maken…dus niet al te groot en niet al te veel werk!
xx