Sinterklaas/kerst wishlist

hee,
het is bijna sinterklaas en kerst en ik vroeg me af wat jullie allemaal vragen! ik weet zelf nog niet zo goed wat ik wil, en ik weet dat het niet om cadeautjes gaat maar toch is het fijn om een verlanglijstje te hebben voor bv. opa’s en oma’s dus please niet haten. Ik vraag zelf een instax mini zon schattige roze, en ik wil denk ik een tas maar weet nog niet welke. wat staat dit jaar op jullie wishlist? en vieren jullie kerst of sinterklaas?

groetjess

ps. ik wist trouwens niet goed in welke catogorie ik het moest zetten, maar omdat best veel mensen beauty vragen heb ik het hier in gezet.

Hey!
Ik vier het allebei (gescheiden ouders).

Ik heb Breek Me, Vertrouw Me en The Maze Runner gevraagd voor Sinterklaas bij mijn stiefopa en oma.
Van mijn oma en haar vriend krijg ik 75 euro voor Kerst, waarmee ik in de vakantie ga winkelen met mijn vriendinnen.
Van mijn moeder krijg ik een kaartje voor Billy Elliot, waar ik ontzettend graag heen wilde.
Van mijn vader en stiefmoeder krijg ik waarschijnlijk niets, maar dat kan me niet heel veel schelen eigenlijk.

En wat vragen jullie?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/jouw-verlanglijst-voor-sinterklaas-enof-kerst-138307.0.html