Sinterklaas cadeautjes!

Beetje vroeg misschien… Maar weten jullie al wat je voor sinterklaas gaat vragen? Of voor kerst natuurlijk. :stuck_out_tongue: Ik heb gisteren lootjes getrokken, en heb werkelijk geen idee wat ik moet vragen. Dus ik dacht dat ik misschien hier wat ideetjes kan op doen. :grinning:

Sorry als hier al topics over zijn, ik heb gezocht, maar alleen hele oude topics gevonden!

meestal vraag ik sieraden ofzo daar heb ik nooit genoeg van! of nagellak (verslaving xd) of je vraagt een cadeaubon?!

Dvd, verzoringsspulletjes, luchtje, nagellak, boeken of tijdschriften.

Ik weet het ook echt niet! Het liefst zou ik geld vragen maar dat gaat natuurlijk niet als mn nichtjes erbij zijn, dus dan vraag ik altijd maar mascara of nagellak, tijdschriften, en ik bedenk me nu terplekke dat het me leuk lijkt om een cadeaubon van H&M te krijgen haha.

Ik vraag boeken :'3

zelfde als ilona92

ik krijg nooit wat :’).

een Budha to Buddha ring :grinning:, ik vind ze zo gaaf en wil er al zo lang 1.
En aan mijn oma vraag ik ook een ring maar dan een hele speciale, een ring met het haar van mijn overleden pony!

Dat kan hier nog prima bij: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/jouw-verlanglijst-voor-sinterklaas-enof-kerst-138307.msg10102944.html#msg10102944