sinterklaas bij vriendje

heee !

5december vier ik sinterklaar met mijn vriendje
bij hem thuis.
zijn ouders, oma, broer en broer+vrouw doen ook mee.
alleen nou moet iedereen dus voor iedereen een cadeautje
kopen van 3 euro.
zijn oma, broer en broer+vrouw heb ik nog nooit gezien,
dus heeft iemand misschien ideetjes voor dingen die ik voor ze kan kopen?
lieefss, xxxx

up up up up (A)

ik zou je vriend gewoon om raad vragen! gaan jullie lekker samen de stad in en kan hij dingen aanwijzen die zij wel leuk zouden vinden. maar ik denk sowieso dat dove pro age het bij oma wel goed doet. jammer dat ik zelf niet oud ben, ruikt zo lekker :wink:

ik vier ook sinterklaas met mijn vriendje, maar dan bij mij thuis. en ik moet dus een kadootje voor mijn vriend kopen voor 5 euro. mijn god, wat een opgave! ik weet genoeg kadootjes, maar die zijn veeeeeel duurder dan 5 euro. iemand briljante ingevingen?

haha dat heb ik nou ook!
en het staat nou ook niet echt geweldig als je aankomt
met een cadeau voor je vriendje van 30 euro, terwijl
de rest iets kleins heeft …
misschien iets grappigs, hij wil namelijk graag een vleesetende plant,
misschien zijn die er wel in het klein ofzo :stuck_out_tongue:

up up up :grinning:

jaa dat probleem heb ik ook! we gaan lootjes trekken en dan doen we met gedichtjes enzo. maar ik ken de helft van de familie niet echt? ;$

voor de vrouwen iets voor in huis, van kaarsen ofzo.
en voor die broer sokken.
altijd goed.

Ik ook! Ik heb de oom van mijn vriend… God, geen idee wat ik in dat gedicht moet zetten! *Gelukkig stond er op zn lootje duidelijk dat hij een douchekop wilde haha :stuck_out_tongue:

ik vier het ook bij mijn vriend
hier thuis doen we niet aan sinterklaas
maar we doen ook geen cadeautjes alleen iedereen een chocolade letter en lekker eten haha.
maar mn vriend en ik hebben de dag erna ook nog eens ander half jaar dus we gaan dan wel iets echt leuks doen haha

even on topic geef ze gewoon iets van een chocolade letter maar dan zo’n mooie van de banket bakker.

Misschien kan je aan een familiefoto komen ofzo en dan bijvoorbeeld mooi inlijsten. (Ik moest denken aan The Family Stone)

Kleine cadeau-ideetjes:
-Kaarsen
-Badparels/bruisbaldinges
-Bodylotion/olie
-Bodyscrub
-Handwarmers :’)
-Sieraden
-Sjaal/muts ofzo
-Sokken
-CD (korting/airmiles)
-Verschillende theeen
-Pesto’tjes
-Keukenspulletjes
-Fotolijstje
-Haarklip

Meer voor vrouwen natuurlijk, maar goedkope cadeautjes voor mannen zijn zo lastig te vinden =|

lekkere douchegels/bodylotions doen het meestal wel goed. Verder, ik koop voor mn broertje vaak als bedankje of klein kadootje Axe douchegel . Of een leuk tijdschrift, voor die vrouw misschien een speciale glossy (bv. die van pink ribbon), voor de man over auto’s (Carros, top gear, autoweek, autovisie, autokampioen enz) of van national geographic.

whoooe dankje iedereen!
ikhoop dat het zo een beetje gaat lukken,
dat tijdschrift idee voor een man is
inderdaad wel leuk :grinning:

ik zag trouwens ook dat ik niet
de enige met ongeveer hetzelfde probleem
was, haha :stuck_out_tongue:

Ik moest meteen aan kaarsen en zeep denken.

Ik vind zeep een ontzettend stom cadeau, maar mensen van de oude stempel schijnen er erg blij van te worden. :grinning_face_with_smiling_eyes:

jaahaha, zijn oma houdt van
maja zeep ofzoiets, nog nooit
van gehoord, maar volgens een
zijn moeder houdt ze daar wel van.
wat maja zeep dan ook is :stuck_out_tongue:

je kan ook gewoon naar de stad gaan en dan cadeauwinkels, blokker, xenos, v&d, hema, etc. binnenlopen en misschien zie je dan iets. Anders koop je iets lekkers of iets dat betrekking heeft op sint/kerst, versieringen ofzo

JA!! MAJA ZEEP!! das echt een oma ding. mijn oma gebruikt het ook en zij ruikt altijd heel lekker en oma-achtig (: vet nice

edit: het is dus zeep van een speciaal merk, volgens mij is het een rood met zwart, beetje chinees uitziend pakje. gewoon bij de drogist te koop.

Voor 3 euro maar ; o? dan wordt het moeilijk ja…