Sint Lukas

hee,
ik was vandaagop de onderwijsbeurs en zag daar sint lukas (brussel) staan en mij lijkt dat echt super leuk. Vooral de fotografie opleiding!
kent iemand deze school? en wat vinden jullie er van?

ik ken ook een sint lukas in limburg…en die schijnt heel goed te zijn.
maar hier heb je dus niks aan.Up.

ja volgens mij zijn er best veel sint lukasen :stuck_out_tongue:

Onderwijsbeurs in Eindhoven? Was ik ook vandaag :stuck_out_tongue:

ik gister;)

Ik was er ook!
Maar nee, ik had ook nog nooit van Sint Lukas gehoord, dus ik heb geen antwoord op je vraag.

Sint Lukas zit ook in Boxtel. Hebben wat mensen op gezeten die ik ken of zitten er nu nog op. Fijne school, niks negatiefs over gehoord verder kank je niet echt helpen.

Upje!

ik zit in de kunsthumaniora ernaast

ook in belgie @helterskelter??

upje!

up :slightly_smiling_face:

ik ben jaren geleden naar de opendag in boxtel geweest, leek me wel een leuke school maar op 1 of andere manier kwam t bij mij iets te streng over. Je moet er echt heel creatief voor zijn

ja das eigenlijk mijn probleem ook wel, maar ja kan altijd proberen toch en anders wordt ik wel doktor ofzo, best wel groot verschil eigenlijk, fotograaf of doktor :stuck_out_tongue:

Ik ben naar de open dag geweest, was helemaal super!
Alleen mij is verteld dat je erna meestal nog een opleiding moet doen, dat het lucas meer een vooropleiding is (maar ik weet niet zeker:?)

vreemd, ze vertelde bij juist dat je met hun diploma eigenligjk een soort master diploma in nederland had of zo iets.

up!

uup

ik ken sint lukas wel, vrienden van mij gaan er ook naar toe… de school heeft hier toch wel een heel goede reputatie! en die dat er naartoe gaan zijn er toch ook blij mee dat ze daarvoor gekozen hebben! je moet wel een ingansgexamen doen dacht ik? en daar kunnen ze soms best wel streng op zijn

er zit ook een sint lukas in Gent,
en dat is wat heeel veel mensen zeggen, veel leuker dan in Brussel
Mijn zus zit ook op Sint lukas in gent en ze vind het echt de leukste stad van heel benelux, het is er ook echt supergezellig/mooi!

Gent is inderdaad een leukere studentenstad als brussel! net als Leuven, daar zit ik :slightly_smiling_face: heerlijk!

ja die sint lukas in brussel ja

ik ken die school,
en ik ken iemand die daar op school zit