Sint Lucas College in Boxtel

Hee, ik ga waarschijnlijk volgend jaar (als ik word aangenomen) naar het Sint Lucas college. Ik ga dan 2Dimensionaal volgen :")
Wie gaat er volgend jaar nog meer deze richting doen op dezelfde school? Dat zou ik wel eens willen weten haha, of wie zit er al op?

Ik zit erop:)

Okee, wat voor opleiding doe je? :grinning:

Eerste jaar is Propedeuse jaar he, even dat je het weet!
Dat is dus 2D/3D of Creatief vakman.
Maar ik doe dus ook 2D/3D:)

Ja klopt, dan krijg je toch zegmaar alles? En daarna moet je dan kiezen ofzo. Ehm ja dat wil ik ook gaan doen, en als ik word ingedeeld wil ik fotografie volgen :slightly_smiling_face:
In welk jaar zit je nu?

Ja dan krijg je van alle richtingen wel iets mee.
Ik heb alleen nog niet zoveel gehad want ik zit net in het eerste jaar haha.
Knap als je fotografie kan gaan volgen! Worden maar 15 mensen voor aangenomen:)

Haha okee, is het moeilijk? En sorry ik vraag veel haha, maar ben nogal een onzeker type, ik ben namelijk bang dat het daar misschien het zelfde is als op de middelbare, dus dat iedereen je nakijkt of raar vind ofzo.

Haha maakt niet uit, ik heb ook onwijs veel research gedaan bij nog iemand hier op GS.
Nouja moeilijk, je moet wel echt over alles wat je maakt heeeel diep nadenken en dat is wel ff wennen op het begin.

En geloof me, je word echt heel normaal gevonden daar.
Niemand kijkt je raar aan want er lopen wel wat excentrieke types rond die normaal heel raar aangekeken worden.
Ik voel mij daar veel meer op mijn gemak dan op de middelbare.

Okee ja dat hebben er al 5 gezegd ofzo maar ik blijfffff maar onzeker, dat moet ik niet doen maar ik ben gewoon zo blij als ik word aangenomen en als ik van deze rotschool af ben, en als je daar bijvoorbeeld een slecht zelfbeeld hebt, net als ik, denken ze dan gelijk van oke laat haar maar zitten zij kan niet voor zichzelf opkomen of helpen ze je wel :stuck_out_tongue:

Nou zelfvertrouwen komt met de jaren lijkt me?
Ze laten je heus niet aan je lot over hoor!
Je moet wel het een en ander zelf uitvogelen natuurlijk maar het is ook MBO…
Je word aan het begin veel begeleid en dat word in de loop der jaren steeds minder (zeiden ze).

Okee thanks! :slightly_smiling_face:
Misschien kom ik je nog een keer tegen haha, vast niet maarja.

Upje