Single zijn

Hee!
Ik heb al een jaar geen relatie meer, en eigenlijk heb ik daar ook niet echt behoefte aan.
Vind de rust van geen relatie hebben echt fijn alleen soms kan ik me echt ook zo abnormaal voelen,
Iedereen lijkt oppeens relaties te krijgen en iedereen vraagt me: zou je niet wee een keer een relatie willen?
Ik kom wel eens leuke mensen tegen maar ik ben even niet toe aan een relatie ofzo…
Hebben jullie dit ook ? Is dit raar?

Lijkt me juist heel chill als je er geen behoefte aan hebt! Waarom zou dat raar zijn?
Ik ken juist tig meiden die niet zonder vriendje kunnen zijn. Dan gaat het niet om de jongen, maar om het hebben van een relatie. Dat vind ik wel raar. Maar ik kan me voorstellen dat het wel prettig is om als single ook wat vrienden te hebben die dat ook zijn.

Nou ik voel me juist super snel saai omdat iedereen relaties krijgt en ik liever even geen relatie heb,
Het is ook wel vervelend dat je dan bijvoorbeeld iemand afwijst omdat je niet toe bent aan een relatie en dan voel je je zo schuldig :frowning_face: , en idd ik zou t echt fijn vinden als meer van mn vrienden dit hadden!

Ik denk dat de meeste singles dit wel herkennen (ik ook).
Vooral van die vragen hoe het in de liefde gaat en of ik nog geen vriend word ik gek. Dat komt vanzelf wel en zo niet, dan niet.

Idd dat is zo vervelend!