Single/Relatie

Hallo. Ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. Mijn vriend is echt fantastisch. We kunnen samen lachen, praten, huilen, kortom: alles wat je van iemand kunt verwachten.Alleen heb ik de laatste tijd het gevoel dat ik iets mis. Ik denk er regelmatig aan hoe het zou zijn om alleen te zijn, nieuwe mensen ontmoeten, flirten en misschien wel meer. Elke keer als ik uitga heb ik de tijd van mijn leven, en baal ik ervan dat ik in een relatie zit. Maar als ik dan bij mijn vriend ben, dan ben ik super blij met hem. De twijfel of ik vrijgezel wil zijn of bij hem moet blijven komt telkens terug. Dus nu ook weer. Ik sta voor de keuze: moet ik met mijn relatie stoppen, kijken wat het vrijgezellenleven inhoudt, met het risico dat het me tegen gaat vallen en ik mijn vriend kwijt ben. Of moet ik bij mijn vriend blijven, en me telkens afvragen hoe het zou zijn om vrijgezel te zijn? Ik weet het niet meer, iemand hetzelfde??? of kan iemand me helpen,
geen domme reacties alsjeblieft.

Ik weet het niet. Voor mij persoonlijk zou de keuze makkelijk zijn als ik een vriend zou hebben.

Als ik dit nu lees vraag ik me af of je nog wel 100% achter je relatie staat, anders kun je het beter uitmaken. Daarnaast ben je ook nog jong.

Je moet bij je vriend blijven. Zoals je al zegt is hij iemand die je geweldig vind.
Ik zou dit niet zomaar opgeven omdat je wilt ‘kijken’ hoe het vrijgezellenleven is.
Maar als je er aan denkt hoe het is om met andere te flirten, is je relatie dan wel helemaal ‘het einde’.
Ik heb ook een relatie maar ik zou voor geen goud willen weten hoe het is om met andere te flirten.
Ga je zelf eerst eens afvragen of je relatie echt wel helemaal geweldig is en als dit niet het geval is dán kun je beter met je relatie stoppen.

Ik snap het wel hoor, dat heb ik zelf ook altijd gehad. Maar wees realistisch, het vrijgezellenleven is leuk voor even, maar op de langere termijn ook niet meer.

Op dit moment ben ik zelf ook vrijgezel, het was mijn eigen keuze, heb het nu gewoon veel te druk, maar ik merk gewoon aan mezelf dat het steeds minder leuk wordt. Ik ben namelijk altijd op zoek naar een uitdaging, en het is gewoon géén uitdaging om een of andere random guy in een club te versieren. Het is een uitdaging om met die ene jongen een relatie aan te gaan en er aan te werken.

Mijn advies: Blijf bij je vriend.

Dit had ik ook en ik koos voor het even kijken.
Ik heb echt ontzettende spijt!!
Blijf bij je vriendje dat is mijn advies:$

succes
xx

Ik zou echt bij je vriendje blijven, desnoods kun je het er met hem over hebben hoe jullie het samen spannender kunnen maken :wink:

het feit dat je twijfelt zegt genoeg…

Een vriendin van me heeft hetzelfde gehad, en zij had het uitgemaakt… en daar had ze het in het begin even moeilijk mee, maar nou is ze er overheen en heeft ze alweer een nieuwe jongen ontmoet. Maar misschien moet je het er met hem over hebben? Weet je ook meteen hoe hij erover denkt en dan kan je daarna beslissen?

Ja het is ook niet zo gebruikelijk dat je op je 15e al een hele vaste relatie krijgt, dus het is opzich een best logisch gevolg. Ik weet niet of je dan echt wel bij hem moet blijven…
Maar twijfel je nog te erg, dan kan je wel voorstellen om een kleine pauze te houden, het is wel zwaar kut voor hem, maar voor jou is t wel fijner, dan weet je teminste daarna waar je aan toe bent

Nou ja ik zou kijken (zoals ik al eerder zei) of de spanning nog terug kan komen tussen jullie, misschien wordt het nog helemaal geweldig, you never know. Je kan het altijd nog uitmaken hoe bot dat ook klinkt. Als je het nu uit zou maken en je hebt spijt kan je niet meer terug.

omdat je zo jong een al een vaste vriend kreeg heb je volgens mij misschien ook iets gemist, gewoon het vrijgezellen leven als je nog jong bent, volgens mij is het iets om van te genieten. Ook dat je twijfelt zegt al best veel. Ik zou het nog even aan kijken, het er over hebben met je vriend en dan een beslissing nemen, je bent nog jong en hebt volgens mij nog alle tijd voor lange relatie!

Als ik jou was, zou ik bij je vriend blijven… Zeker hoe je het samen-zijn met hem beschrijft. Je hebt veel meer aan iemand waarop je kan vertrouwen, die je maatje voor het leven is, dan aan een paar avonden van het vrijgezellenleven te genieten…

Dat dus, mits je al een tijdje twijfelt. Ik heb zelf ook vanaf jonge leeftijd een relatie en heb hier nooit over getwijfeld. Als je nu al die twijfels hebt, hoe is dat dan over een paar jaar?