single op valentijnsdag!? 2015

ik was een tijdje geleden verliefd op een jongen :hugs: :flushed: maar nu niet meer ik ben dus single op valentijnsdag!!! alleen ik heb ook geen zin om de dag alsmaar jankend door te brengen met een nutella pot in mijn hand!!!
heeft iemand een idee wat je kan doen op valentijnsdag als je single bent?!

Voor mij is Valentijnsdag gewoon een normale dag dus ik doe gewoon wat ik normaal ook zou doen.

Ik denk dat het voor veel mensen een gewone zaterdag is. Doe gewoon wat je normaal ook zou doen. Zo ga ik bijvoorbeeld gewoon werken en leren.

bedankt!!!

maar ik ga denk ik wel stiekem valentijns snoepjes kopen!!! :flushed:

Ik ben ook single, en ik heb helemaal niets met valentijnsdag, ook niet als ik wel een vriend zou hebben. Ik zou gewoon doen wat je normaal ook doet :slightly_smiling_face:

op valentijn hoef je ook niets te’ vieren’

als je dat toch wil doen, kan je altijd valentijn gebruiken om tegen je vriendinnen te zeggen dat je ze graag hebt, familie dat je ze graag ziet

Valentijn gaat over liefde en ik krijg het gevoel dat liefde tussen partners/koppels alleen maar telt en er veel nadruk op wordt gelegd.
Doe waar je zin in hebt, gewoon als een zaterdag of als een valentijndag.

je moet gewoon die dag niet zien als een dag waarbij je verliefd moet zijn op iemand om mee te doen op valentijn.

Voor mij is Valentijn alleen maar commercieel gezeik dus voor mij is het een doodnormale dag.

Carnavalleeee

Eten en series kijken.

Zo bijzonder is valentijnsdag toch niet?!

Ik zie niet in waarom je op valentijnsdag zou moeten huilen omdat je single bent, maar goed.

Ik ben al 17 jaar single op valentijnsdag en ik breng hem gewoon door zoals iedere andere dag. Ik denk dat valentijnsdag leuk is als je iemand hebt waar je van houd en dat je hem anders gewoon moet doorbrengen zoals een gewone dag.

Carnavaalll vieren!! :dancing_women: :beers:

sommige mensen hebben geen moeder op moederdag, of een vader op vaderdag. Stel je verdorie niet zo aan en geef jezelf een schop onder je kont.