Single Ladies & Valentijn !!

Ben je single met valentijn…?
wat ga je doen die dag, als iedereen lekkker verliefd is en leuke dingen doet met hun ‘‘geliefdee’’ ?

xx

niks speciaals eigenlijk, t is net een paar weken uit met mijn ex…dus ik denk dat ik valentijn maar ga negeren

uitslapen en studeren >.<

ik moet die dag werken *doe ik tenminste nog iets nuttigs*

ik vind valentijn echt commercieel misbruik van de liefde
alsof je niet op een andere dag tegen iemand kan zeggen dat je van hem houd!

ik ga lekker hockeyen die dag!

ik moet ook werken die dag haha… *ook nuttig jhaa idd*

Ik probeer het te negeren, maar het blijft irritant!:
Ik heb nog steeds niks weten te regelen voor Valentijnsdag… :stuck_out_tongue:
Tzou toch wel sneu zijn als ik helemaal alleen thuis zou zitten de hele dag&avond, hahaha :wink:

Ik ben nu single, maar zaterdag niet meer :blush:

Ik ga dan naar mijn bijna vriendje.

`JEAAH SINGLE HIEROO !!’ :dancing_women:
best kut omdat die jonge die ik leuk vind een date heeft met een vriendin van mijn vriendin jeaah :dancer: not !

achjaa ik ga dan maar lekker opde bank film kijken met ben&Jerry ijs of zo … en heel veel chocolade (L) is ook leuk xD

Ik ga naar een vriendin met een hele groep vriendinnen en wat mensen die ik NOG niet ken :stuck_out_tongue: allemaal meiden en dan ben ik van 8 tot 12 daar , derest van de dag ga ik besteden aan douchen en dat soort dingen , jaa ik ben single.

Of de jongen die ik al maanden leuk vind moet morgen ineens wat willen afspreken voor zaterdag. Maar dat zal wel niet 8D

Ik ga gewoon doen alsof het een doodnormale zaterdag is ;p

[nohtml][b][message=3389744,noline]SugarHiccup schreef op 12 februari 2009 @ 18:58[/message]:[/b] niks speciaals eigenlijk, t is net een paar weken uit met mijn ex..dus ik denk dat ik valentijn maar ga negeren[/nohtml]

precies het zelfde .

Werken en daarna uitgaan in mijn roodkapje outfit (thema: sprookjes)

gelukkig is het op een zaterdag en niet op een schooldag, dan hoef je het niet op school aan te zien :slightly_smiling_face:

Inderdaad :relieved:

hahhaha ik zou het liefst die hele dag doorslapen…

sooooooo true
haha, ik zowat hetzelfde
behalve dat ik dan ook een sollicitatie gesprek heb

Ik ga van 10 tot 1 werken. Dan niks doen, dan van kwart over 7 tot half 11 werken. En dan naar een valentijns partyyyyyyyyy!

eerst naar een verjaardag en dan uit :grinning:
haha