Sinds eerste keer bloed verlies

Hoi meiden, hier heb ik even een aparte username voor aangemaakt omdat ik dit toch erg persoonlijk vind. Ik ga hier binnenkort ook mee naar de dokter, maar ik zou graag willen weten of dit probleem jullie bekend voorkomt of misschien weten wat het is of waar het mee te maken heeft.
Ik slik sinds 3 weken de pil (de eerste keer dat je aan de pil gaat moet je de eerste pil slikken op de eerste dag van je ongesteldheid) en 3 dagen nadat ik aan de pil begon heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend. Ja, toen ik dus ongesteld was… (nu wil ik hier aub geen vervelende reacties op…)
Nu is het dus zo dat in 90% van de keren dat we seks hebben, ik bloed. En inmiddels zijn we allang voorbij de eerste 5 keer gegaan… Het is ook zo dat ik, als we geen seks hebben gehad ik ook bloed. Het is net alsof ik elke keer een beetje ongesteld ben. Telkens bloed in mijn slipje, niet veel, maar het is er wel. Seks doet geen pijn, maar ik maak me best zorgen evenals mijn vriend.
Hebben jullie enig idee? Het zou mij heel erg helpen! Alvast bedankt! Oh trouwens, ik ben bijna 17, dus aan mijn leeftijd kan het ook niet liggen toch?

Geen idee, maar als je net aan de pil begint ben je niet 100% veilig. Dan werkt ie namelijk nog niet optimaal (zei mijn huisarts).

nee dat weten we, we gebruiken ook gewoon condooms :wink:

Even vragen in het algemene pil topic :slightly_smiling_face:
Of het seksvragen topic