Sinds 11 Februari (2011) ben ik niet meer ongesteld geworden. De eerste keer dat ik ongesteld werd was in Januari. Ik ben niet heel veel zwaarder geworden en ik ben nog maagd. Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?
Volgens mij is er niks aan de hand. Op het begin zijn heel veel meisjes erg onregelmatig.
In het begin zijn de meeste meisjes erg onregelmatig ongesteld. Ik ben het al twee jaar ofzo, en ik ben het nogsteeds zo onregelmatig als de pest. Je kan er niks aan doen, behalve aan de pil gaan, maar dat is wel meteen erg rigoreus.
Als je in Januari voor het eerst ongesteld bent geworden dan kan het een aantal maanden duren voordat je cyclus regelmatig is… kan ook zeggen dat het een jaar duurt. Nergens om je zorgen over te maken, tenminste niet als je nog maar 1 keer van te voren ongesteld bent geweest en nog maagd bent en verder niks hebt gedaan.
Aangezien je eerste keer in januari was, zou ik me geen zorgen maken. Wanneer je net begint met menstrueren, is het vaak onregelmatig.
Wel kan je een tijd niet ongesteld worden als je veel gaat sporten en afvallen.
Ik denk dat ik genoeg weet. Dankjulliewel.
een vriendin van mij was het een half jaar niet toen ze net ongesteld was geworden, dus dont worry
nu is ze aan de pil en is ze het regelmatig
Inderdaad hoef je je geen zorgen te maken. Toen ik al ‘drie jaar’ weleens ongesteld werd, werd mijn cyclus ook opeens onregelmatig. Er was zelfs een keer dat ik 4 maanden niet ongesteld werd. Goed, toen begon ik me wel een beetje af te vragen of het wel goed was, maar net toen ik besloten had ‘binnenkort’ naar de dokter te gaan, werd ik weer ongesteld. Nu is mijn cyclus weer regelmatig :’)
Dus, zeker in het begin niks om je zorgen om te maken!
In het begin ben je nog niet zo regelmatig ongesteld. Ik ben al meer dan een jaar ongesteld en nog steeds heel onregelmatig. Ook ben ik het altijd maar 1 keer in de 2 maanden.