Sinaasappelhuid

Cellulitis ook wel sinaasappelhuid genoemd, 80% van de vrouwen en meiden, dik of dun, krijgen er mee te maken. Het zijn zulke akelige bobbeltjes die voornamelijk te zien zijn op de achterkant van de bovenbenen de billen en de buik.

Ik zelf behoor bij die 80% en heb het op me achterkant van de bovenbenen :confounded:
Ik heb nu (in de aanbieding voor een tientje, wat nog te duur is volgensmij) een maand-pakket van nivea met anti cellulite gel gekocht en er zitten ook 30 capsules in.

Heb jij ook last van cellulitis, zo ja? Wat doe je er aan? Of niks? :wink:
Iemand ervaringen met die capsules of creme?

groene thee drinken helpt

Is het erfelijk? Want mijn mama heeft het niet.

Ik heb hoop :slightly_smiling_face:

Ik heb het een beetje, alleen als je de huid aanspant zeg maar. Ik heb er nog niks tegen gedaan. Laat het weten of die capsules helpen. :'3

Geen idee of het erfelijk is, je kunt het in ieder geval krijgen door een slecht voedingspatroon. :B

Ik heb ook wel wat cellulitis, als dat het ergste is… Maak me er niet druk over want niemand ziet het. Maar ik weet niet of al die crèmes werken. Ik heb er niet zo’n vertrouwen in…

mijn moeder heeft het ook niet, maar m’n vader wel…
dus ik ook, maar het valt nog relatief mee

Groente thee? :expressionless:

Ik heb het ook, maar ik doe verder geen cremes ofzo, dat werkt toch niet.

bijna iedereen heeft het dus,
ik zal er niks aan doen,
zonde van je geld. & werkt waarschijnlijk tog niet :stuck_out_tongue:

ik zou idd geen geld uitgeven aan die cremes, het enige wat ze doen is je huid wat gladder doen voelen, maar geen van hen kan diep genoeg doordringen in het diepere weefsel dat de oorzaak van de bultjes is.

ik heb het heel erg, echt niet leuk…
maar ik weet niet wat je er aan kan doen

Ik heb het ook een beetje! Niet echt heel veel maar je ziet het wel.
Ben wel benieuwd of die capsules werken, let me know :slightly_smiling_face:

ik heb het ook een beetje, maar mij boeit het niet zo veel :stuck_out_tongue:

Ben druk bezig met het smeren van de creme… En waarrempel ik zie wat verbetering… nog niet veel, maar ik heb nog 3 en een halve week te gaan!

Ik zou 1 capsule per dag moeten slikken (max. 3), maar ik sport 3 maal in de week, dus neem ik die dagen de 3 capsules. De capsules beloven namelijk betere vetverbranding van onderhuidsvetweefsel.

Hou jullie op de hoogte. Ben sws een groene thee drinker!

:cheers:thanks voor de reacties

Heb het een klein beetje. Maargoed het is niet heel erg.

omg cremes smeren waar gaat de wereld heen:’)
werkt niet! gewoon supergezond eten, veel bewegen, veel water drinken weinig suiker…
dat is het en als je dat niet wil doen naja dan maar sinaasappelhuid!

het schijnt erfelijk te zijn… ik heb het ook. echt afschuwelijk! hou ons op de hoogte;D

Heb het ook, maar doe er niets aan. Het is er, dus ik accepteer het.

Sporten en water drinken helpt, maar haalt het niet weg.

groene thee bevat antioxidanten ofzo, maar of dat tegen cellulite helpt? ich habe kein idee

Ik drink dagelijks groene thee, en heb er gewoon last van hoor…

Het enige wat naast gezond eten, sporten en voldoende water drinken enigszins helpt is massage. Je kan een speciale creme gebruiken, maar ook gewoon bodylotion en iedere dag het stevig inmasseren. Je kan eventueel ook zo’n massage ding gebruiken (bv van Bodyshop)