Sims Middeleeuwen topic :)

Wie heeft hem allemaal en wat vinden jullie er van?
Je mag hier ook allerlei vragen stellen!
Ik vind hem tot nu toe leuk maar het is toch even wennen hoor!
Het is zeker een aanrader! wel 50 euro =(

Ik heb hem nog niet, maar ben er wel benieuwd naar, heb je foto’s?

Ik vond sims (toveren sims 1) hocus pocus super leuk, lijkt het daar een beetje op?

Ik heb het een paar dagen gespeeld, ik vind het amper nog op Sims lijken (1x eten per dag is genoeg en niemand hoeft naar de wc en de dagelijkse taken) maar toch wel leuk…

Ik heb 'm via een torrent binnen gehaald.

Ik heb hem ook nog niet maar wil hem wel graag :grinning:

zelf heb ik geen foto’s maar op als je op youtube “Sims Middeleeuwen game play” ofzo intypt, kan je zien hoe het eruit ziet en hier staan veel foto’s : http://mammasims.hyves.nl…ms_Middeleeuwen/GcMO4mVJ/
het lijkt inderdaad niet echt meer op de Sims maar toch is het leuk! leuke queesten enzo :slightly_smiling_face: tis een beetje zoals die Levensverhalen of Wereldavonturen ^^

Sims mideleeuwen lijkt me zo tof :grinning:
Ik zou hem graag willen maar 50 vind ik wel veel geld!

hij doet het bij mij niet,
Moet je de zelfde eisen heben als bij de sims 3… want dan snap ik waarom …

Ik heb hem ook. (gedownload)
Vind het best leuk. Normale sims vind ik niks aan omdat je de hele tijd moet eten enzo en nu hoeft dat niet :grinning:

Ik heb hem ook gedownload. Ik vond het niks aan, lijkt totaal niet meer op de sims dus ik ben er na 10 minuten al mee gestopt.

Mijn broer heeft hem gedownload, maar ik snap er nog niet heel veel van. Ik vond het er wel heel leuk uitzien. :’)

Lijkt me eigenlijk helemaal niets aan (vind the sims wel leuk)

http://www.simsplanet2.com/forum/viewtopic.php?t=10161

IK heb m ook, en ik vind m wel leuk ja!

Wat moet je doen dan? Misschien download ik 'm wel :slightly_smiling_face:

wat jullie zeggen, dat hij niet op de sims lijkt klopt ook wel. Het is officeel ook een spel gemaakt door de makers van de sims maar geen letterlijke kopie van het sims spel alleen in een andere tijd. Het is een op zichzelf staand spel.

ik zit bij een queeste waarbij je het eerste deel van het Peteraanse schrift vertalen maar ik weet niet hoe … is iemand daar al voorbij?

mijn zusje heeft 'm, dus ik speel hem ook nu soms!
en @ hierboven, dan moet je dat aan die man geven maar dan moet je er eerst iets voor doen.

nu moet ik Smalingse stoofpot proberen te bereiden maar ik weet niet hoe xd

gekregen, hij is echt awesome =D
ik moest eerst met een heksenmeester trouwen voor mn queeste, maar dat lukte niet.
bleek dat ik al een vriendje had xD.
ik heb al een vorst, arts, spion en markthandelaar xD
het gaat goeoeoeoed…

voor de twijfelaars:
hij is echt leuk! is wel 50 euro, maar anders download je m maar. probeer m!