sims, help!

hallo allemaal,

ik wou weer eens mijn oude vertrouwde sims 1 gaan spelen,
met alle uitbreidingspakketen.
alleen het kan alleen geinstalleerd worden op windows Xp.
kun je Windows xp ergens downloaden (betrouwbaar en gratis)?
zonder nadelig effect voor de computer.

alvast bedankt

Maar dan moet je wel alles weer op nieuw installeren toch!?

ja,
alleen ze staan er toch al niet meer op,
dit is een andere computer.

denk niet dat je dat ergens gratis kan vinden
alleen illegaal
en dan weet je nog niet zeker of het betrouwbaar is

wil je echt heel je pc omgooien voor de sims 1?

Denk niet dat dat betrouwbaar is

ja er is wel iets voor maar dat is ingewikkeld en ik snap het niet xD Dus kan het ook niet uitleggen haha.

Waarom zou je weer sims 1 willen doen ? Ik zou echt nooit meer terug willen naar sims 1 xD

nee idd haha
mja als je sims 2 nooit (of niet vaak) hebt gespeeld is sims 1 wel leuk hoor

Ooooh jawel :stuck_out_tongue: beste sims ooit gemaakt

Trouwens, ik vind het best een raar verhaal, ik heb windows 7 en daar doet hij het wel op…

up!

volgens mij kan je hem niet gratis en legaal ergens downloaden,
maar je t zou het kunnen vragen of een forum waar heel veel van die computer nurd`s zitten? $

ik zou ook nooooit weer terug willen naar mn sims 1

hhhm nee beste sims is sims 2 :stuck_out_tongue: Vind ik dan haha Maar sims 1 blijft ook wel prachtig. Ik speelde dat zo vaak :wink:

Hmm toch vind ik de sims ergens beter dan de sims 2, ik weet het niet, de sims 2 heb ik ook heel veel gespeeld als klein meisje, maar vooral de sims. Toen speelde ik het ook met vriendinnen enzo :stuck_out_tongue: maar ik moet wel eerlijk toegeven, het is raar als ik weer de sims speel, aangezien we zoveel luxe zijn gewend van de andere sims

Ja idd :stuck_out_tongue: Ik weet niet ik vind sims 2 beter omdat ik die popetjes van sims 1 er gewoon niet uit vind zien whahaa xD

Ik vond in sims 1 altijd zo dom dat babies niet opgroeiden of zo :'3

^ dat deden ze wel hoor :open_mouth: toch ? :stuck_out_tongue:

Oh kan wel, of dat kinderen niet ouder werden of zo? Het was zo iets :confused: En anders snapte ik niks van dat spel denk ik. (was 10 of zo toen ik het speelde I guess :'3)

haha, ik vond die baby’s zo irritant. Als je er ff niet op lette kwam de kinderbescherming al!

^ Ja idd :stuck_out_tongue: Nu heb ik eigenlijk best wel zin om sims 1 te doen trouwens xD

Ik heb zo’n pakket met de basis game en alle uitbreidingen ^.^

Ik heb gisteren juist weer sims 2 geïnstalleerd :'3. Ik had sims 3 nog maar die vind ik niet zo leuk :confused:

^ Ik vind sims 3 ook niet zo leuk. Was eigenlijk best een tegenvaller toen ik hem voor het eerst speelde. Had echt veel meer verwacht maar zoveel anders is het geeneens en ik vind de poppetjes lelijk xD

ik speel sims 2 & 3. ik denk dat je de poppetjes lelijker vind omdat ze realistischer zijn. Maar als je skins enzo download zijn ze wel mooi. jammer dat er geen maxmotives code bijzit XD