Sims 'Families en verhaallijnen' topic.

Nee dit kan niet in het officiële topic, want dat is meer voor vragen en dan is het zo heel erg door elkaar enzo doei.

http://media.thedailytouch.com/2014/01/sims_flirt_GIF.gif

Hoi.
Dit topic is speciaal bedoelt voor ideeën voor sims families of verhaallijnen. Als je een nieuwe familie begint is het even nadenken hoe of wat en soms ben je zo fantasieloos en dan is het niet meer leuk om een familie te beginnen want je weet toch niet wat je wilt …

Dus ik bedacht dit idee en Maddie stemde in dus hier is het topic dan.
Hier kun je:

• Vragen naar ideeën
  • Ideeën geven
  • Je eigen sim familie voorstellen
  • Je eigen verhaallijn vertellen en laten weten hoe het loopt
  • Tips geven over families en verhaallijnen

Als je technische vragen hebt zoals bv: hoe moet je een huis bouwen !!1111, dan moet je naar het officiële topic.

Ja op internet heb je een aantal fora’s met dode topics maar waarom kan GS er niet eentje hebben? Kan wel ja.

Heuj!:smiley:

Joepie :grinning:

Leuk!

Zo, da’s heftig XD

Ik heb eigenlijk nooit verhaallijnen bij TS3… Misschien dat ik dat toch eens ga doen

Super leuk!

Heel leuk topic :grinning:

huh
ik doe altijd maar gewoon wat

Oh my, nu heb ik zin om te simsen! Ik had ooit op de sims 2 een verhaallijn haha.

Ik had een coole verhaallijn. Van 3 jongens. Justin Bieber, Zac Efron en nog een random jongen met een aziatisch iets.
En ja uiteindelijk werd zac gay met die asia guy en justin datete iedereen van de stad :’’)

^
Ik had ook ongeveer zoiets haha, had gewoon een random dude die steeds met een ander meisje ging en iedereen werd zwanger dus had toen heel veel families gekregen allemaal van die man.

^ Hahaha ik maak ook altijd een sim die dan met iedereen vreemd gaat :’).

Voor de mensen die sims 2 spelen, hebben jullie leuke verhaallijnen in de bestaande steden?

Meestal, als ik al een verhaallijn bedenk, dump ik ‘m altijd na een paar minuten spelen alweer omdat ik me er toch niet aan kan houden. :’)

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes: