Sims familie ideeën

heeyy,
iemand een leuk idee voor een sims familie/verhaallijn?
ik heb sims 3 beestenbende & levensweg
want meestal speel ik altijd gwn met een vader en moeder en dan gwn zo veel mogelijk kinderen opvoeden maar het verveeld een beetje xd
xx

Oh, ik ben een familie na een uurtje altijd zat en dan maak ik gewoon een nieuwe.
Maarre, mijn doel is meestal om ze zo veel mogelijk vreemd te laten gaan en ze daarna op een gruwelijke manier te vermoorden.

Best ziek eigenlijk :’)

Je kunt ook huisdieren gaan fokken en ze dan zo goed mogelijk op te voeden. Zo zou je bijvoorbeeld ook paarden kunnen gaan fokken en ze heel goed trainen. Maar dan is het wel handig als je twee personen in het gezin hebt, anders wordt het wel veel werk om de paarden te verzorgen.

Je zou dan bijvoorbeeld geen baan kunnen nemen en het geld verdienen met wedstrijden.

^
dankjeee

nu lukt me het dus weer niet om te spelen :pensive:
want hij zegt van disk niet gevonden maar hij zit er gwn in :S

Ik bouw eigenlijk alleen altijd het huis en zodra ze beginnen met het leven stop ik ermee :’) dus nee, geen idee!

haha, ik verzin altijd van die dingen d.m.v karaktereigenschappen…
zo had ik een keer dat ze allemaal dingen steelden enzo… kan misschien ook leuk zijn om allemaal totaal verschillende mensen bij elkaar te doen (humoristisch-geen gevoel voor humor / iemand die veel feesten wilt geven - iemand die feesten haat)
ik had ook een keer gedaan dat ze allemaal vreemd gingen enzo… en een keer dan begon ik met een oma en opa en dan zo lang door blijven gaan totdat ze doodgaan en dan ging ik kijken hoe dat er op de sims uitzag :cold_sweat:
of je kan gewoon zorgen dat ze heeeel arm of juist rijk zijn ofzo… zo valt er vanalles te verzinnen :wink:
maar ik had altijd een andere sims… geen idee welke.

Jaaa doe ik ook!! Ik laat ze altijd mensen in huis halen en dan vermoord ik die muhahahah

Haha. Dat deed ik ook altijd bij de sims. Dan had je allemaal van die grafstenen in je tuin staan na een tijdje :stuck_out_tongue:

haha vroeger met sims 1 liet ik ze zwemmen en dan haalde ik de trapjes weg :’)

er is een algemeen sims topic…