Sims 4

Heeey,
Ik twijfel zoo erg :astonished: zal ik de Sims 4 wel of niet kopen? Vinden jullie het een leuk spel?

Ik heb het na mijn aankoop een tijdje het heel veel gespeeld, maar ik vond het na een paar weken al erg vervelen en nu heb ik er spijt van. Ik heb hem nu een maand of drie en het uitbreidingspakket aan het werk, maar sims 3 blijf ik leuker vinden.

Heb het uitgezocht vorige week en blijkbaar is de wereld in de sims 3 veel uitgebreider en kan je meer reizen oid. Dus veel mensen online raden 3 aan.
Ik ga dus sims 3 kopen wanneer het in de uitverkoop is op steam.
Momenteel speel ik de gratis sims app op mijn telefoon totdat ik dus 3 kan kopen

Ik heb sims 3 met alle uitbreidingen. En sims 4 met 1 uitbreiding, ik speelde het een tijdje maar ik verveel me altijd naar een paar maanden. En nu heb ik het al een jaar niet meer gespeeld. Wij kunnen niet voor jou kiezen, ja het is een leuk spel. Maar ik zelf verveel me er snel mee. Kijk anders op YouTube en lees reviews van andere spelers. Wie weet kom je er dan uit, Succes !

Hoort dit niet in het Sims topic?
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-sims-topic-lees-de-beginpost-252907.0.html

Zelf vind ik het echt een heel gaaf spel! Verschilt idd wel echt per persoon. Ik zou gewoon eens wat trailers en gameplays gaan kijken online, daar kun je wel goed uit opmaken of het ook iets voor jou is.

Kan inderdaad ook in bovengenoemde topic, maar daar staan ook nog heel veel meningen dus misschien kun je daar iets uit halen.
De verhalen die ik zelf heb gehoord is dat het basisspel ook echt basis is, en dat er eerst nog niet heel veel speciaals mee te spelen is.

Ik vond het het kopen waard!

Mag inderdaad in het algemene topic.