Sims 3

Hallo allemaal,

ik heb geprobeerd om de sims 3 te downloaden. Dat is tot zekere hoogte ook gelukt. Ik download in het programma Vuze. Ik had een torrent gehaald van internet van kat.ph . Deze heb ik gedownload en vervolgens geïnstalleerd via IsoHunt. Nu moest ik volgens de handleiding de TS3 kopiëren vanuit de Crack. Dit heb ik ook gedaan. Dan moest ik deze plakken in een mapje Bin. Deze heb ik gevonden via Game> Bin. Als ik de TS3 wil laten plakken zegt hij dit: “Er is onvoldoende schijfruimte beschikbaar op Sims3. Er is 28.3 MB meer nodig om deze bestanden te kopiëren.”

Weet iemand hoe ik hieruit kom? Ik ben zelf niet echt heel erg handig met computers. Ik hoop dat jullie weten of ik dit kan oplossen.

Bedankt!

Opnieuw installeren op een andere schijf?

Als je, je “computer” opent bij start kan je kiezen om Sims 3 in C: of D: te installeren. Als je dat eerst op C: deed en dus te weinig ruimte hebt kan je D: proberen. Je kan in Mijn Computer kijken hoeveel ruimte er nog in beiden over is

Heb je hem wel in Program Files - > EA - > Sims geprobeerd te doen?
De enige reden waarom ik die melding kan bedenken is omdat je hem per ongeluk op de CD (dvd station dus) wilt plaatsen ipv de program files map.

Als ik in deze computer het sims bestand open dan staat er nergens een mapje program files. Er staat alleen maar een mapje Games met daarin een mapje Bin. In die map Bin staan weer allemaal bestanden met weer een mapje Bin.