Sims 3 wordt al verkocht!

Hey meiden,

De sims 3 ligt al in de winkels en wordt verkocht! In onder andere bartsmit, dixons en dynabite. Ik weet dat hij al te downloaden was en blabla, maar daar doe ik niet aan. Ik heb hem in januari al gereserveert en ik krijg hem waarschijnlijk morgen. Maar hij wordt dus al verkocht, terwijl hij eigenlijk morgen pas uitkomt. Naja beetje lullig maar wie heeft hem al gekocht in de winkels?

Vertel je hoe hij is? om hem te spelen. En vergt hij veel energie van je computer

Huh, wat bedoel je hiermee?

Jij krijgt hemmorgen toch binnen. of je wilt vertellen hoe hij speelt, of het leuk is en lekker speelt. en of hij veel energie van je computer eist. mijn vorige pc was altijd traag als ik sims speelde

mijn moeder is 'm nu aan het halen, bij de intertoys. Ze belden. Ze zeiden dat het eigenlijk nog niet mocht maar dat ze hem binnen hadden dus gewoon verkochten, ik had 'm trouwens gereserveerd;)

hoe duur is dat spel eigg?:blush:

oh, trouwens je kunt een testje uitvoeren om te kijken of je pc het aankan, dat heb ik ook gedaan mr ik weet de site niet meer, iets van run it ofzo, ^^.

hij is 60 euro… maar bij de v&d stond ie in het blaadje voor 50:O maar ik had 'm al voor 5 euro gereserveerd dus achjah;)

verkopen ze hem echt al bij de intertoys? want dan ga ik nu even daar naartoe fietsen…

Had jij hem al voor 5 euro? De Nieuwe sims? :astonished:

wel bij mij in elk geval:P zou ook kunnen dat dat bij jou zo is maar dat weet ik niet… als het goed is komt me moeder er zo aan:)

Nee voor 5 euro had ik 'm gereserveerd dus dan hoef ik nog maar 55 euro te betalen:P helaas is ie niet voor 5 euro:P ( niet dat ik weet in elk geval)

Het ligt er aan. Bij sommige hebben ze hem en bij sommige niet
ik zu gewoon even bellen als ik jou was. Net zo makkelijk :wink:

ja idd dat is ook een goed plan ja! ik ga wel even bellen. thanks

Oo hahaha oke

ze mogen hem overal een dag eerder verkopen, bij de intertoys dan hè! dan ga ik em nu even halen :grin: doei!

haha okee :stuck_out_tongue:

Ohh! Ben wel benieuwd hoe die is :slightly_smiling_face:!

yeaah heb de sims 3 !! ff installeren en dan spelen:D:D:D:D

ik ben benieuwd of sims3 leuk is ;d

ik ben jaloers!!!^^