Sims 3 update fail aka geen disk beschikbaar

SORRY DAT IK HIER EEN TOPIC OVER MAAK MAAR IK BEN RADELOOS EN GA MIJN PC KAPOTRAMMEN DOOR DE STRESS EN OP INTERNET PRAAT IEDEREEN GEHEIMTAAL.

Oke ik had dus SIMS 3 into the future gedownload gewoon torrent en toen moest ik updaten obv. maar nu opent sims niet meer :open_mouth:
Ze zeiden dat het aan de crack lag dus ik probeerde van alles en nu heb ik het verneukt volgens mij. Toen heb ik alles verwijderd en opnieuw gedownload, maar als ik hem installeer zegt hij dat ie al geinstalleerd is, terwijl hij nergens meer staat :grinning:

Stel ik haal alles weer uit prullenbak, hoe moet het dan verder?
Op internet staat van alles maar ik snap er geen hol van.

http://games4theworld.bestgoo.com/t752-the-sims-3-ultimate-fix-should-fix-most-of-your-problems

probeer dit eens

edit: o ik bedoel als alles weer geinstalleerd is lol

Of download het opnieuw via thepiratebay, ik weet dat die site is verwijderd maar je kan er nog op via proxy servers, wacht even zoeken.

-

niet citeren haal het zo weer weg, ik zou ook powerISO downloaden.

Ja doe dat maar, dat had ik ook, daarna had ik alles opnieuw gedownload. Maar gebruik dit.

-

Dat is het hele pakket in Ć©Ć©n dacht ik.

Dan hoef je het niet op een cd te branden. :")

Ik gebruik uTorrent trouwens.

Wat bedoel je met die nieuwe? Welke torrent gebruik je? Ik raad je echt uTorrent en PowerISO aan, en die site die ik net stuurde, ik haal die nu even weer weg.

Ah oke, kat.ph ken ik niet nee, maarja als het nog steeds niet wil openen dan weet ik het ook niet want alleen als je powerISO hebt moet je dit als volgt doen:

Ja is goed, doe dat.

Ja, volgens mij wel. :grinning:

Zo snel? Dus je hebt 'm helemaal geĆÆnstalleerd? Bij uTorrent duurde het serieus 3 uur. :")

Wow zo snel? Waarmee maak jij je pakketen open als ik vragen mag :flushed:

Oh grapje dan, ik denk al huh ging die torrent zo snel. :")

heb je een apple?

Ja, dat moet je doen. :grinning:

Ik zou ze beide houden voor de zekerheid, of nee wacht die andere mapje moet helemaal leeg zijn dacht ik?

Hmm, doe maar denk ik.

Hey maar ik heb er meer verstand van gehad als je powerISO gebruikte, en ik heb alleen verstand van de sims 3 zelf, niet die uitbreidingspakketten zoals exotische eiland ofzo.