sims 3 uitbreiding gratis

Weet iemand waar je veilig en gratis sims 3 uitbreidingen kan downloaden? Ik zag op internet vaak powerISO voorbij komen, maar ik snap niet echt wat je daarmee moet… :flushed: Alvast bedankt (: En o ja, ik heb ht al op het sims-forum gevraagd, maar dat hielp niet echt :wink:

up

Misschien kan je het hier even vragen:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-sims-topic-voor-al-je-vragen-en-meer-252907.0.html

Via torrents. Op sites zoals kickass.to, als je “sims expansion pack” intypt vind je er meteen.

Vaak via torrents en dan koppel je het aan poweriso, ik weet alleen de specifieke uitleg niet meer, maar ik had het van deze site gehaald: www.sims4.nl

Je download een torrent met een iso en crack. De iso open je vervolgens met een programma als poweriso of daemon tools. Installeren. Dan ga je naar je lokale schijf (C:) → program files (ik weet niet zeker of het de x86 is of niet.) en dan naar waar je de sims hebt geinstalleerd. Je pleurt de crack in dat mapje en drukt op ja bij overschrijven en dan zou het moeten werken.

@MissMachine

Dankjewel!! Ik ga het meteen uitproberen (:

Slotje.