Sims 3 op laptop?

Ik heb sinds kort een laptop en ik wil de sims erop spelen, maar ik weet niet hoe hij draait en ofdat het enorm veel geheugen vreet… Nu staat de Sims 3 op de vaste computer.
Zou het verstandig zijn hem om mijn laptop te zetten, draait hij dan ook snel?

Specificaties laptop:
250 GB harde schijf
4 GB werkgeheugen
intel pentium dual core processor

nog een vraag;
Als je een fundering bouwt kun je daar nooit muren tegen aanzetten. Weet iemand hoe je dit wel kan doen of een code ofzo?

dubbelpost.

Bij mijn zus draait ie als een tierelier.

Ik heb het ook op mijn laptop staan, en hij doet het gewoon!
Bij mijn moeder & op de oude laptop van mijn zusje doet hij het niet…
Mijn moeder speelt geen Sims, mijn zusje probeerde het op haar laptop.:stuck_out_tongue: Daar kun je wel gewoon spelen, maar wordt na een tijdje het scherm zwart en moet je opnieuw opstarten. Ik denk dat het dus een kwestie van proberen is. :wink:

De systeemeisen voor sims 3 heb ik volgens mij ergens in mijn topic neergezet xD het topic heet Official sims2,3 (voor al je vragen) en ik heb geen zin om ze weer op te zoeken dusja (lol) xD Daar had je ook je vraag kunnen stellen :slightly_smiling_face: maar mijn sims 3 draait goed op mn laptop :grinning: gelukkig

Je kan ook even intikken op google canyourunit :slightly_smiling_face: dan zoekt ie uit of sims 3 goed op je computer kan of niet =)

grapje stond niet in mijn topic :stuck_out_tongue: maar in een andere kweet alleen niet meer waar dus zal ik ze toch maar hier neer zetten :grinning:

systeem eisen zijn:
VOOR WINDOWS XP

* 2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig
* 1 GB RAM
* Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* De laatste versie van DirectX 9.0c
* Microsoft Windows XP Service Pack 1
* Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en bewaarde games

VOOR WINDOWS VISTA

* 2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
* 1,5 GB RAM
* Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* Microsoft Windows Vista Service Pack 1
* Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en bewaarde games

Voor computers met ingebouwde grafische chipsets in Windows heeft de game minimaal het volgende nodig:

* Intel Integrated Chipset, GMA 3-serie of beter.
* 2,6 GHz Pentium D CPU, of 1,8 GHz Core 2 Duo, of gelijkwaardig
* 0,5 GB aanvullende RAM

Dankjewel!

^lol alstublieft xD

kan je de sims 3 ook op een macbook zetten?

Ik denk alleen dat het RAM geheugen dan niet groot genoeg is… Maar wie weet! probeer het gewoon!

Lijkt mij goed, hoor. Mijn laptop heeft ongeveer dezelfde specificaties en daar draait hij perfect op!