SIMS 3 - leuk of valt 'ie tegen?

ik vind hem wel ok (:
met al die wensen enzo

maar als je m hebt gedownload heb je maar 1 stad
je kunt wel nog een pakketje erbij downloaden met allemaal dingen erin
en daar zit ook de tweede stad bij
en allemaal nieuwe spullen zoals een fanta koelkast, een spons als standbeeldje op tafel enzo
moet je maar zoeken op torrenz.com
en dan volgensmij ‘sims 3 extra’ ofzo

oooh raar. bij mij, als ik gebeld word, komt er alleen maar [naam] wilt met [naam] kletsen, wilt [naam] dat?

:frowning_face:

Maar je kan wel drielingen krijgen!:smiley:
Vettt lief!

ik vind hem niet heel erg tegenvallen, alleen jammer dat je zelf geen steden meer kan maken, en dat je niet in de supermaarkt kan, werk boeit me niet haah. ik vind het wel cool dat je kan fietsen enzo. hij is wel leuk, maar ik vind de sims 2 toch wel wat leuker. ook makkelijker te besturen.

dat vind ik ook jammer idd, dat je geen steden kan maken. ook leuk is dat je de sims kan volgen. dat je niet hele tijd hoeft dubbelklikken.
hopen dat je wel in de openbare kavels kan & steden kan maken & werk uitgebreider enz. bij uitbreidingspakket (oeh goede nederlandse zin…)

Maar je kan wel drielingen krijgen!:D Vettt lief!

ja idd. helemaal gelijk, alleen heb ik nog geen 3ling gekregen… :frowning_face::frowning_face:

Ik heb ´m nog niet gespeeld, waarschijnlijk vanmiddag bij een vriendin wel. :]

Ik wil sims 3 ook hebbn :stuck_out_tongue_winking_eye:

[b]- je kan je hele sims-leven maar 1x kleren uitkiezen.

• je kan je niet ziekmelden.[/b]- je kan geen relatie meer krijgen met magere hein (kon wel - maar update)
  • geen huisdieren
  • tieners kunnen geen toestemming vragen aan hun ouders of ze later buiten mogen zijn. de politie komt gewoon.
  • [b]een sim kan niet worden uitgenodigd
  • een sim kan niet iemand uitnodigen om naar een openbare kavel te gaan[/b]
  • een sim kan niet worden uitgenodigd voor een feestje.

Dat is allemaal niet waar hoor… En geen Huisdieren is normaal natuurlijk… Bij the sims 2 is er ook geen huisdieren (alleen uitbreiding).

Anyways, gesloten want dit kan in het algemene the sims 3 topic