SIMS 3 - leuk of valt 'ie tegen?

Ik heb vanaf dag 1 dat de sims 3 uitkwam de sims gekocht. hij valt alleen een beetje tegen… waarom:

• je kan de ‘openbare kavels’ niet in. (dus ook school - werk - enz.)
  • als je politie agent bent (bv.) ga je niet je kantoor uit.
  • er mogen (ik had meer gehoopt) maar 7 sims wonen op 1 kavel.
  • je kan je hele sims-leven maar 1x kleren uitkiezen.
  • je kan je niet ziekmelden.
  • je kan geen relatie meer krijgen met magere hein (kon wel - maar update)
  • geen huisdieren :frowning_face:
  • tieners kunnen geen toestemming vragen aan hun ouders of ze later buiten mogen zijn. de politie komt gewoon.
  • een sim kan niet worden uitgenodigd
  • een sim kan niet iemand uitnodigen om naar een openbare kavel te gaan
  • een sim kan niet worden uitgenodigd voor een feestje.

nu komt er ook het eerste uitbreidingspakket: adventure.
hiermee zeggen ze dat er echte steden zijn nagebouwd. ben benieuwd.

wie heeft nog meer problemen of is het juist helemaal niet met mij eens? let me know!

ik heb sims 2 en 3 maar sims 2 vind k beter

sims 3 is ook pas uit he, ik denk dat je toch uitbreidingpakketten krijgt waardoor veel dingen veranderen zodat je ook huisdieren etc krijg.

ik zoek eig. een site waar je hem kunt downloaden…
weten jullie er een?

Daar ben ik ook opzoek naar!
up

bittorrent. - dit is een programma waar je echt alles mee kan downloaden. je moet eerst gewoon het programma downloaden en dan kan je alles downloaden. (series - films - muziek - games)

ik vind hem ook heel erg tegenvallen
het vervelendste vind ik dat het leven gewoon doorgaat in een openbare kavel, dus dan vergeet ik de sims’ die thuis zitten en andersom, dan zit er eentje tot diep in de nacht te lezen, ze gaan ook niet gewoon naar huis dan.
ik ben steeds mn boeken kwijt omdat ze die in hun inventaris stoppen
en ik vind het vreselijk vervelend dat je al die boeken los moet kopen!

Je kan wel je sims meerdere outfits geven door op hun kleerkast te klikken en dan “outfit plannen” klikken

utorrent is ook zon download programma

maar daarvoor moet je dan nog wel naar een site gaan als ‘piratebay’ om de torrent eraf te halen

was te verwachten hé dat er geen huisdieren etc. in zitten?
stelletje uitmelkers :’)

anyway
ik heb hem niet want onze pc’s zijn te ‘slecht’
en sims 2 lijkt me leuker trouwens.

uh dat van die kleding is iig niet waar, want als je op de kledingkast klikt kan je je outfits zo vaak als je wilt veranderen.
Ik vind hem beter als sims2, zeker als er uitbreidingen komen

Je PC sterft er aan…

En ik vind niet dat je PC eraan sterft want de hoeveelheid ruimte die hij nodig heeft valt enorm mee. Zelfs op mijn laptop kan ik het spelen.

Ik kan wel de kleren telkens veranderen ö

Uh, een sim kan toch wel worden uitgenodigd?

Ik heb zelf alleen de Sims 2, maar heb de Sims 3 wel eens gespeeld bij een vriendin en ik vond hem persoonlijk zwaar irritant!

mijn sims kunnen wel iemand uitnodigen. (de actieve sim kan een niet-actieve uitnodigen) maar een niet-actieve kan bij mij geen actieve uitnodigen.

en dat van die kledingkast ga ik dan maar snel proberen! (:

• en dat je pc eraan sterft: helemaal niet mee eens!

Het is mij ook een beetje tegengevallen. Toen mijn broer hem voor het eerst downloadde was ik helemaal hyper en kon ik wel dagen achter elkaar spelen. Maar nu speel ik het geeneens meer ._.

Het duurt echt forever voordat je romantische relaties hebt.
En die dingen die je kan krijgen nadat je een bepaald aantal punten hebt zijn ook gaar :confused:

@ snapshot: van die spullen vind ik idd ook stom.

& romantische relaties kan je heeeel makkelijk doen.
1: druk op: CTRL + SHIFT + C
2: typ: testingCheatsEnabled true
3: druk op de brievenbus (shift ingedrukt)
4: maak vrienden (je kan ook meteen naar relaties gaan, maar bij mij doet 'ie het dan soms niet…)
5: ga naar vrienden en je kan het balkje zover mogelijk op groen doen als jij wilt.
----
die code werkt trouwens voor heel veel. ook voor behoeftes groen maken (maak iedereen gelukkig) & groen laten blijven. (behoeften statisch maken), NPC dwingen (magere hein enz.), carièrre kiezen
als je op een stuk gras (ofz.) drukt met de shift toets kan je kiezen TELEPORTEER ME HIERHEEN, en dan ben je daar in no-time.
de code werkt ook voor eigenschappen veranderen en levensfase veranderen. (druk met shift op sim.)

en nog veel meer. hopelijk heb ik je een beetje geholpen (:

Ik werd anders gebeld of ik langs wou komen bij hem! =O