Sims 3 kopen/downloaden ???

heeey

ik heb nu sims 3 aan het downloaden en is al 24 uur bezig en hij is pas op 10% duurt het bij jullie ook zo lang???

En wie heeft dit spel gedownload?
Doet hij het?
Is het spel leuk of niet?
Kan ik hem beter kopen 60 euro:|?

xx

Kopen natuurlijk…
Ik snap zoizo niet waarom je hem zou downloaden.
En hij is er al vanaf 50 euro hoor :wink:

Hij is hier nu maar 40 euro…
http://www.gameoffer.nl/
Als die niet download zou ik hem gewoon kopen hoor, maar alleen als je zeker weet dat je het leuk vindt en ook echt gaat spelen.

ja ik ga geen 50 euro voor een spel betalen als hij het niet doet of hij niet leuk is snap je of heel traag is op mijn laptop…

downloaden natuurlijk!.. nja ik heb het geluk da me papa een rapidshare abo heeft anders ben je wel ff bezig!

en die 40/50 euro kan je beter aan iets anders uitegeven ( shoppen,uitgaan bla bla bal)

omgawd… wat een lame mensen hier zeg! Als je the sims 2 hebt, dan koop je toch ook gewoon the sims 3?
Waarom hebben jullie dat er niet voor over? Al die mensen hebben er hardstikke lang aan gewerkt, en jullie willen het niet uitgeven omdat ’ Je het beter aan iets anders uit kan geven’. Jaaaaa, je kan het beter uitgeven aan kleding die gemaakt is door kleine kinderen..

eigenlijk… wel ja want 50 euro heb ik niet voor over… koop ik liever iets anders van en tja als je het gwn downloaden kan waarom niet!

niet iedereen stikt van het geld soms moet je gwn keuzes make en als je iets soort van gratis kan krijge waarom niet dan doe ik liever de moeite om het te downloaden en van het geld schoentjes ofzo te kopen

je hebt helemaal gelijk!

Hoeveel heb je er dan voor over? Niets? Je wilt het wel spelen, maar je wilt er geen geld voor uitgeven? Dus je wilt het gewoon gratis?

Dus eigenlijk wil je nieuwe schoenen ,en dat je er dan niets voor hoeft te betalen.

Sjonge jonge jonge…
En als je er wel (bijv. 25,-) voor over hebt, kan je toch een deal sluiten met je ouders ofzo?

heb hem al lang, vriendje heeft ervoor gezorgd :stuck_out_tongue:

ja dan moet ik schoenen kopen en het is niet dat ik hem ZOOOO graag wil ik wil hem gewoon even uitproberen… en daar ga ik geen 50 euro voor uitgeven… en helaas ik heb geen ouders meer ik woon op me zelf…

m’n brother heeft um vandaag voor zn verjaardag gehad,
was maar 50 euro. dus viel nog mee.
ik zou gewoon kopen, dan weet je zeker dat hij goed is.

:'D

Nou, dan kan je inderdaad geen deal maken, maar als nog; dat is geen excuus. Er is zoizo geen excuus.
Als je hem gewoon wilt uitproberen, waarom leen je hem dan niet gewoon van iemand? ^o). Of waarom koop je hem (als je 50 euro te veel vind), niet via marktplaats? (en dan ophalen)

Tuurlijk duurt dat downloaden lang! dat bestand is super groot.

Weet je hoe veel werk het is om een game te maken?
Echt heel veel, daar zijn ze echt jaren mee bezig en met een heleboel mensen.
Er moeten echt een heleboel dingen voor gedaan worden en veel stappen zijn er.
Want, ik was laatst voor school bij zo’n bedrijf die games maakt en die waren voor een simpel paardenspel voor de nintendo wii/ds al 3 jaar bezig geweest, met zo’n 70 man. Dan moet je nagaan dat de Sims 3 veel uitgebreider is en dus meer veel meer werk voor verricht moet worden.
Dus ik vind eigenlijk dat je zo’n spel dan gewoon moet kopen. Behalve als je natuurlijk weet dat je het maar 1 keer speelt. Maar je wilt toch dat die spelletjes gemaakt blijven worden. Dan moet je het ook gewoon kopen.

Het klopt dat het kei lang duurt. Omdat die omdat die moment veel meer leechers heb dan seeders. Dus dat schiet echt niet op,
als je hem snel binnen wil halen download hem dan gewoon later.

bij mij duurde het 6 dagen in totaal. maar hij doet het perfect, ik zou als ik jou was gewoon meer geduld hebben.
ik bedoel als het spel voor jezelf tegen valt dan heb je zoveel geld uitgegeven. :stuck_out_tongue:

Tegenwoordig is downloaden heel normaal,ik vind dat zelf ook.
Ik wou ook graag de sims 3 uitproberen en ik vind hem trouwens aardig tegenvallen ondanks dat ik het toch blijf spelen,maar een groot nadeel is er zitten weinig meubels,kleding enz. bij in,die moet je nog wel gaan betalen bij de sims 3 shop. En er zit geen programma meer bij zoals bodyshop waarbij je zelf patronen kan gebruiken.
Ik download trouwens met newsleacher en sinds wij een aardig snelle verbinding hebben is sims 3 bij mij binnen een paar uur binnen :slightly_smiling_face:.

oee ! ik heb m gedownload binnen 2 dagen & hij doet het perféct !

em schoenen kan je nie downloaden lijkt meXD en nja abo van rapidshare kost ook wel wat… maar ik heb hem als een tijdje en hoevaak speel ik het nou…
heel soms als ik echt even niks te doen heb en dan is het hooguit een halfuutje

da vind ik het geld niet waard en ik denk met mij meer mensen…die het downloaden