Sims 3 downloaden, maar ik snap torrents niet... help!

Hoi allemaal,
ik wil heel graag sims 3 downloaden, maar ik snap torrents niet. Als ik via een site een torrent van sims 3 download en er staat bij dat hij iets van 5 gb is, staat er later ineens dat ik een downloadmanager aan het downloaden ben en dat het maar iets van 200 kb is. Ik snap het niet! Hoe kan ik gewoon sims 3 downloaden met een torrent?
xxx

Heb je het torrent programma op je laptop/comp staan?

Het is me net gelukt om te downloaden, maar ik kan om de een of andere reden het spel zelf niet vinden, telkens als ik er op klik moet ik hem branden op een cd ofzo! Wat moet ik doen? :bored:

http://kickass.to/de-sims-3-final-nl-100-working-t2629059.html

Je download dit.
En dit:
http://www.daemon-tools.cc/products/dtLite#features

Zodra de torrent gedownload is open je hem in deamon tools, zo kun je hem installeren. Dat is gewoon zoals het hoort, gebruik een van deze code’s 6e9r-d2ty-252x-h25s-2rld 2fww-tcwj-83wz-m83n-5rld 6mcl-klly-t72q-2t7s-trld 6fnw-femp-8r2r-58rs-urld njff-6t4l-67a8-d672-crld js8g-hhve-e8ez-9e86-5rld 6nwe-77yu-r524-ss5s-7rld
(je ziet in het scherm zelf wel tot hoe ver hij doorgaat, gewoon bij het begin beginnen)

Zodra je dat gedaan hebt zoek je de crack in het torrent bestand de TS3 en dan ga je naar program files > Electronic Arts > Bin > en daar plak je de TS3 in. Als het goed is krijg je dan de melding dat die er al in staat maar die moet je vervangen met de TS3 die je gekopieerd hebt.

Volgens mij klopt hij zo haha

Ik ben je echt heeeeeel dankbaar, want het is eindelijk gelukt!!! Ik wilde al heel lang sims en nu kan het eindelijk, ik ben echt blij!

Kut, volgende probleem: als ik het open staat er we are unable to verify that your disc is a valid copy of The Sims 3. Please contact customer service.

Heb je de bestanden van het mapje crack naar de juiste map verplaatst? Normaal gezien zou hij dan geen problemen mogen geven. Zou eigenlijk niet weten aan wat anders het kan liggen :confused:

Program Files (dus NIET mijn documenten) > Electronic Arts > De Sims 3 > Game > Bin. Als je de inhoudt daar plakt gaat hij vragen of je wil overschrijven of allebei bewaren. Dan kies je voor overschrijven. Daarmee vervang je de originele files, en kan je spel niet weten of het illegaal is of niet.

Ik wist dat ik een paar stappen vergeten was :’) Maar idd op deze manier moet het wel lukken!

Krijg je zo geen virussen op je computer? :blush:

oke dankje, maar waar kan je die crack folder dan vinden? Sorry dat ik jullie lastigval met deze vragen, maar ik ben gewoon totaal niet technisch… :flushed:

als het goed is staat die gewoon in het gedownloadde torrentbestand! Dan heb je een mapje die crack heet en daar staat die TS3 in

waar kan je het gedownloade torrentbestand dan vinden? Sorry, ik ben een hopeloos geval als het gaat om computers :flushed:

Als het goed is in je downloads folder

Oke het probleem is dus gewoon dat ik om de een of andere reden geen crack map heb…

Gewoon blijven zoeken! Hij moet er ergens zitten.

Als je het .iso-bestand opent met daemon tools zou je normaal gezien de sims moeten zien staan alsof het een cd is kan het niet goed uitleggen, sorry en als je dan met de rechtermuisknop daarop klikt en kiest voor ‘pakketinhoud openen’ oid zie je denk ik een crack mapje staan.

Ben hier wel niet zeker van, want werk al heel lang met een mac en daarbij zit het anders in elkaar dan bij windows. Dus misschien weet iemand met een windows computer meer raad.

ik ben nu hem opnieuw aan het downloaden, misschien dat het nu wel lukt, ik houd jullie op de hoogte

nog steeds geen crack folder. Is er misschien een andere plek waar ik het kan vinden, of heeft het misschien ook een andere naam? En trouwens, als ik het eindelijk heb gevonden, moet ik dan de bestanden dus ik de bin folder doen en uit de map waar ze vandaan komen verwijderen?

Waarom zoek je niet gewoon op ‘crack’ in je bestanden? Als hij er dan niet tussen staat dan bestaat hij niet.

heb ik al gedaan en daar staat hij dus niet bij, dit is ook het probleem, want waar kan ik het dan wel vinden?