Sims 3 downloaden cracks/mounten ??

Hey,

Ik heb een probleempje met het downloaden van sims 3, ik heb nog nooit wat met torrents gedownload maar het ging redelijk, totdat ik met cracks moest gaan werken en gaan mounten. Kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen?

Alvast bedankt! :flushed:

Niemand? :flushed:

In het sims 3 topic staan hier tips over, ik zal even een linkje zoeken.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-sims-topic-voor-al-je-vragen-en-meer-252907.0.html

Nou hier STOND het dus in maar sinds die nieuwe wetgeving is het moeilijker om cracks te vinden.

Had m al doorzocht maar kon niet echt iets vinden, zal nog even kijken for shure! In ieder geval al bedankt voor je hulp!

Kom vaak het programma PowerIso tegen op girlscene forum, misschien dat nog even proberen. Dacht eigenlijk dat dat niet kon omdat ik het hele gedoe (geen idee of hier een speciale naam voor is ofzo) al met winRAR heb uitgepakt. We’ll see.

Nee winrar en poweriso hebben niets met elkaar te maken, je hebt alleen winrar nodig om je .iso bestandje uit te pakken die verpakt is in winrar. Alsof je een cd’tje uit een hoesje haalt zegmaar :wink:

Met PowerIso ‘mount’ je de cd op je computer, je computer denkt dan dat je er daadwerkelijk een cd in hebt gestopt.

Zat er een crack bij je gedownloade bestanden? Heb je alle bestandjes met uitleg enzo die in je torrent zaten heel erg goed doorgelezen? Soms moet je eerst bijv wat bestanden verplaatsen/hernoemen voor je kan beginnen met installeren.

Er zat een mapje dat Crack heet bij m’n gedownloade bestanden. Daar zaten twee bestandjes in, ‘TS3’ en ‘TSLhost.dll’ Heb net geprobeert PowerIso te downloaden maar die doet het niet, heb wel DAEMOn tools lite maar weet niet hoe ik dit moet gebruiken. Ik snap het principe opzich wel, maar hoe ik t dan moet doen?

Ik raad je wel aan om PowerISO toch te installeren (32bit), want met Daemon krijg je nog wel eens problemen als je er later uitbreidingspakketten over heen wil zetten.

Als je het toch met Daemon wil doen:
Je opent Daemon en links onderin staat een cd-schijf met daarbij ‘Mount image’. Daar klik je op. De torrent die ik heb gedownload ‘heet’ rld-sims3, dus die moet ik hebben. Het ‘plaatje’ dat je moet hebben staat dan bij documenten/vuze downloads/rld-sims3
Deze mount ik nu met Daemon. Je computer denkt nu dat je de DVD van de Sims er in hebt gedaan. Wat je nu nog moet doen is de twee bestandjes die in het mapje ‘Crack’ staan (TS3 en TSLhost.dll) kopiëren en dan plakken in het mapje ‘rld-sims3’/game/bin. Hij vraagt nu waarschijnlijk of je deze wil vervangen, dat moet je doen.

Nu kun je de Sims installeren! Ik neem aan dat je wel weet hoe het zit met de seriecode (crack)?

Heel erg bedankt voor je hulp, het is gelukt om het spel te starten… Maar toen gaf hij aan dat hij niet kon verifieren of het een legale versie was of zoiets dergelijks, overal staat op internet dat je dit probleem niet met PowerISO hebt, maar ik snap dus niet hoe ik het spel met poweriso moet mounten … Sorry voor de domme vragen, ik heb hier echt totaal geen verstand van maar wil het wel graag leren:blush:

Haha, ja, dat was dus wat ik bedoelde met problemen.
Geeft niet, want ik heb zelf ook flink moeten googlen voor ik het snapte!

Je kunt het beste even Daemon verwijderen nu.
Daarna ga je naar PowerISO en in plaats van mounten moet je de ‘afbeelding’ koppelen.

• Klik op ‘koppelen’ en dan op ‘instellen aantal spelers’. Kies dan voor 1 speler.
  • Daarna klik je op ‘koppel image aan speler (E:)’.
    Dit werkt het zelfde als mounten, je kiest het zelfde bestandje zoals je met Daemon hebt gedaan. Als het goed is moet het dan wel werken, als je het spel opstart!

Met Deamon zag ik via winrar ineens een bestandje met het deamon logo, die heb ik toen via deamon ‘geopent’ en toen kon ik het spel starten, ik zie alleen nu nergens meer dat bestandje staan …

Sorry hoor, ben hier nogmaals helemaal nieuw in en heb er dus totaal geen verstand van!

Weet je wel waar je gedownloade spel staat?
Ik maak gebruik van Vuze, waardoor mijn download staat bij documenten/vuze downloads/rld-sims3. In die map staat dan het bestandje dat je moet koppelen, zoals ik heb uitgelegd. (:
Het heeft nu ook dat logo van Daemon niet meer, door PowerISO krijgt het het logo van een cd’tje.

Ik heb nu een .iso bestandje geopend dat een winRAR logo had, en het is me eindelijk gelukt! Super bedankt voor jullie hulp, ben er echt heel blij mee en ga nu snel spelen! :upside_down_face: