Sims 3 all in one?

Hoihallo (:
Ik had een vraagje,
Is er ergens een Sims 3 all in one pakket zegmaar te downloaden?
Want bij sommige keren dat ik los de sims 3 basispakket had gedownload, vroeg ie om een diskette. En dat wil ik verhelpen door het zo te doen.

En als die er niet is, Zou iemand dan een goeie torrent kennen, die het ook bij jullie doet kunnen plaatsen? Of in PB als het hier niet mag?
Want ik snap ook nooit hoe je als je ‘t basisspel hebt geinstalleert, hoe je dan de uitbreidingen erbij wilt doen :’).

Hopelijk snappen jullie mijn vraag :grinning:.

Ik snap je niet precies, maar je weet dat je het spel moet mounten om hem zonder diskette te kunnen spelen?

Uhu.
Ik vind zelf dat sims 3 erg moeilijk is, bij mij is ie niet gelukt. :c

Die uitbreidingen kan je er gewoon bijdoen als het goed is, en dan een nocd installeren voor het nieuwste.

Ja dat snap ik,
maar tijdens de installatie vroeg hij om ‘Diskette 1’ . Maar dat kan volgensmij niet eens, want de sims is van Nu, en diskette’s van 30 jaar geleden ofzo :’) ?

Bij mij is het ook nog altijd niet gelukt om hem te downloaden…

Misschien bedoelt het gewoon cd en geen diskette? :'P

Er stond toch echt; Plaats Diskette 1 in de CD speler, en klik op oke.

Eeeeh diskette is gewoon een cd hoor ;p
Sims heeft nooit op een echte oude diskette gestaan xd

Cd staat voor compact disk, ene en disk is een diskette, dus het is niet zo heel vreemd dat hij om een diskette vraagt hoor.

hmm, weet iemand een goeie sims 3 basis spel torrent dan? Want elke die ik download duurt 20 dagen, ik vind maar geen goede :’)

http://thepiratebay.org/t…3_FINAL_NL_-_100__WORKING
Deze torrent is wel goed, plus het downloaden duurt niet zo heel lang. Jammer genoeg doet sims 3 het niet bij mij. :c

Oke eventjes proberen dan (:
Hoezo doet ie het niet ;o?

Hoe werkt het trouwens met de uitbreidingen?

^ heel snel is ie niet, het duurt nog 9 uur :’) oh nu nog 5 dagen xd

Oke het is gedownload, nu krijg ik bij de download;

http://i52.tinypic.com/28krbd3.jpg

Weet iemand hoe dat weggaat, of wat ik moet selecteren?

Wsl is je download wel goed, maar moet je een crack plaatsen of het spel mounten;)

Ik zal daemontools installeren en dan het bestand van de disk erin zetten ofzo en dan zegt ie dat niet meer.

Oke ik moest er gewoon opnieuw op klikken,
Ik krijg nu telkens een melding tijdens de installatie met; Plaats diskette 1 waar bestand -cijfertjes- opstaat.

Waar staat die of hoe krijg k het weg?