Sims 2

Haaai,

Ik had mijn Sims 2 cd’tje in de laptop laten zitten. Maar die had mijn zus eruit gehaald, nu is het probleem dus de Sims 2 start alleen met die cd! Hoe kan dat? Vorige keer had ik dat ook, toen is mijn laptop gecrasht en moest ze weer opnieuw installeren. Dus ik heb ze in een andere volgorde gedaan. Maar toen moest ik hem alsnog met Op reis starten. Wat nu?!

Sorry, ik heb er geen verstand van… succes!

Dankje!

je moet altijd de cd van de ‘nieuwste’ uitbreiding erin doen :slightly_smiling_face:

Haha, dat was/is Op reis.

Ik heb een keer gehad dat de cd kapot ging, toen heb ik een nieuw uitbreidingspakket moeten kopen en het spel daar steeds mee op moeten starten :’)

ja wat is het probleem nou? Ik snap hem niet echt…

Die cd Op Reis is de nieuwste uitbreiding die ik heb zeg maar. Maar die is weg, ik denk dat hij nog in Duitsland ligt. Maar ik kan de Sims 2 dus alleen opstarten met die cd.

Ah soooo

Je kunt een no cd crack downloaden :slightly_smiling_face: Das de enigste manier (behalve dan ’ op reis’ eraf flikkeren)

Wat is no crack downloaden, waar kan je dat downloaden :slightly_smiling_face:

no cd crack. Dus dat bestandje faked dat je cd-rom erin zit zeg maar. Je moet gewoon eventejs googlen op

no cd crack Sims 2 on vacation (of hoe die ook maar in het engels heet)

Zoekfunctie oke.

oke.

Dankje!

Goh weer een los sims topic =D

Waar zouden toch die algemene sims topics voor zijn ? Geen idee -.-’

Sorry, ik vond het zo overzichtelijker. ‘-’

Allemaal losse sims topics lijken me niet bepaalt onoverzichtelijker =P

Ik zeg toch ‘Ik’, dus mijn mening.

Bij mij werkt dat niet, welke ik er ook overheen installeer, ik moet altijd met op reis blijven spelen :’). Geen idee dus

Nocd idd, hier een uitleg;
http://www.tarac.nl/NoCD/sims2.html