Sims 2

Halloo iedereen! :couplekiss_man_woman:

Ik heb een vraagje…

Ik heb gister Sims 2 op mijn computer geinstaleerd, net een nieuwe computer…
Maar nui wil ik hem weer opstarten en krijg ik de hele tijd een fout melding.

Wie weet wat dit is? Want dit had ik op me vorige computer ook al? Maar bij me broer op zn computer doet ie het wel.

Wie kan mij helpen?

xx :couplekiss_man_woman:

Misschien heb je een verkeerde videokaart?

En wat is dat :see_no_evil:

Wss heb je handmatig je sims ergens opgeslagen. Je moet de uitbreidingen van the sim ALTIJD in een ander mapje opslaan, als je alles bij elkaar installeert dan krijg je een fout melding. Je wordt er ergens ook voor gewaarschuwd, maar wss heb je daar overheen gelezen. Probeer het nog eens te installeren en dan ELKE uitbreiding in een apart mapje te sorteren. Ik maak altijd een grote Sims 2 map en daarin voor elke game een andere map. Dan weet je zeker dat hij het moet doen.

Als we het dan toch over Sims 2 hebben en problemen…

Bij mij stopt 'ie er soms ineens mee. Echt heel de computer kapt er dan mee. 't Is een illegale versie, maar ik heb dit nooit eerder met illegale versies gehad. Iemand 'n idee?

De legale versie is vaak al kut genoeg. Koop gewoon de echte, ze zijn tegenwoordig niet eens duur.

Ja het ligt waarschijnlijk aan je versie… Of je computer kan het op een gegeven moment niet meer aan. Motor word te warm, computer staat te vol zulke dingen etc.

Up zou het niet weten!!

Het was alleen het eerste deel van sims 2… Die wou ik alleen maar instaleren, de andere heb ik niet eens :open_mouth:

Ik krijg dit in beeld: Dat hij een ongespecificeerde fout heeft ontdekt.

wat is daaaaaat!?