Sims 2 vs. Sims 3

Welke vinden jullie beter?
Ik heb zelf Sims 2. Bij Sims 2 vind ik het handiger dat je met de muis kan bewegen zodat het scherm beweegt. En het is ook een stuk ingewikkelder…

Sims 2. Vind het veel beter met besturing. Ik vind de poppetjes mooier die van sims 3 vind ik zo vaag xD

Sims 2! Sims 3 snap ik niet.

Ik hoop idd dat Sims 4 beter wordt…

ik heb sims 2 en sims 3. ik vind sims 3 véél leuker. maar volgensmij ben ik een van de weinige. Ik vind de besturen van sims 3 veel fijner. en huizen bouwen enzo vind ik met sims 3 ook makkelijker. ;p.

Sims 2

ik ga ook voor sims 3, je moet eventjes door krijgen hoe de besturing werkt, maar als je dat eenmaal door hebt is het veel leuker!

Komt er binnenkort een Sims 4 dan? (:

OT: Ik houd het gewoon bij de sims 2. Gaan het maken vind ik daar zo leuk!

Ik vind het huizen bouwen juist vreselijk gaan bij sims 3 XD

Sims 2. Sims 3 sucks gewoon vind ik

kan je je meubels in de sims 3 een eigen kleurtje geven?:blush:

ik vind het bij sims 3 jammer dat je (nog) geen eigen winkel kan beginnen :frowning_face:

jaa dat vind ik oook heel jammer!
je kan wel iets overkopen tog?
ik heb het lama stadion gekocht.
maar kan er verder niks mee.
krijg alleen de winst

bij sims 3 kan je ook gewoon met je muis bewegen, dan moet je even de instellingen veranderen.
ik heb sims 2 niet, maar ik vind 3 gewoon goed hoor. Alleen heb ik hem nu op een andere pc geinstallleerd maar gaat mijn opgeslagen spel steeds weg :S

Kan je bij Sims 2 dan ook een eigen winkel beginnen? Nee toch? En kan je net zoals sims 3, bij sims 2 ook je kleding een andere kleur met kleurpalet geven? Bij bodyshop of zo?

^ Ja met sims 2 kun je een eigen winkel en als je wil kan je de kleren een andere kleur geven in photoshop ofzo maar nier zoals bij sims 3.

Sims 2 inderdaad! Weet niet precies waarom. Maar dat je bij anderen op bezoek kunt vind ik nou niet bepaald een must ofzo. Dan wordt het zo onoverzichtelijk…

Sims 2 ja.
Ik snap bij 3 helemaal niks van de huizen bouwen en ik mis het appartemensleven etc.!