sims 2 uitbreiding. lukt niet HELP!

ik heb een probleem met de sims 2 als ik de uitbruiding wil instaleren krijg ik dit:

http://img15.imageshack.us/img15/3830/foutuar.jpg

wat moet ik doen?

dat had ik ook, maar had gewoon op oke geklikt.

het kan zijn dat dat het moment was waarop mijn computer ging crashen, maar dat weet ik niet meer.

oke slechte grap.

deed de sims het toen nog wel?

ja, maar als je op oke drukt; lukt het dan wel, of geeft 'ie weer een andere melding?

nou dat heb ik dus niet gedaan omdat ik dan bang ben dat de sims het niet meer doet

volgens mij deed 'ie het bij ons toen nog wel hoor. (:

weet je dat zeker??
nog iemand anders die ook dat probleem gehad heeft??

nah de sims is bij ons nooit kapot gegaan, dus volgens mij kan het geen kwaad.

Gewoon op ok klikken

ik klik ook altijd gewoon op oke.
en dan doet ie het wel, bij mij.

Zorg er meestal voor dat als je Downloads in je downloads map hebt staan dat je die wel kopieert naar een andere map; als een back up, die venster betekend dat hij dingen gaat installeren en meestal neemt hij andere dingen niet mee. zoals Downloads; die delete hij dan. maar dat is niet altijd zo! maar maak altijd ene back up raad ik altijd aan… xD

sorry ik kan heel dom zijn maar hoe doe je dat?

Meestal als je hem geinstalleerd hebt op de C: schijf dat weet ik niet dan heb je ergens bij “Documenten” bij EA games “Downloads” staan, daar staan de dingen die jij hebt gedownload van sites; maar aan je berichtje te zien heb je dat denk ik nog nooit gedaan? XD" Maar je bent daardoor niet dom hoor;

of je wacht gewoon tot donderdag dan komt de sims 3 :wink:
x

bedankt allemaal het is me gelukt

waarom staat dit bij lifestyle.

sluit het topic anders maar