Sims 2 uitbereidingen dowloaden

Halloo!

Ik heb een probleem met het dowloaden van sims 2, ik had een paar uitbereidingen gedownload: Studenten leven, huisdieren, seizoenen, glamour, keuken, h&m.
h&m als laatst.
Maar als ik het wil gaan spelen dan moet ik mijn disk er in doen ( heb ik niet), en als ik het mount met magic disk( zoiets als deamon tools) doet hij het ook niet.
Het instaleren van de uitbereidingen heb ik op deze manier gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=Uh6MTrLP99Q
Bij Studenten leven deed hij het wel, bij de rest niet gekeken tot bij h&m, toen dacht ik laat ik kijken of die het doet maar deed hij dus niet. x’D
Duss is er nog een ander progammatje wat er voor zorgt dat ik het toch kan spelen/ op een of andere manier? :smiley:

Bedankt! x

Brand het op een dvdtje ? Of heb je geen ingang daarvoor ? :stuck_out_tongue:

Ingang? :stuck_out_tongue:
je bedoelt administrator? Of dat ik het kan branden? :blush:
x’D
Maar het is dan van iso het soort bestand, gewoon branden en dan hoort hij het wel te doen?

^ Ja een ingang om een cd/dvd in te duwen bedoel ik :stuck_out_tongue:

whahha ja oke.
Ik ga eerst alles dowloaden en daarna ga ik er een branden (A)
hopelijk werkt het ^^

hopelijk lukt het ^^ Ik heb hier stappen gevonden.

1] Download torrent
2] Mount of Brand
3] Installeer
4] Kopieer de crack naar C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/GameBin (gebruikelijk deze locatie)
5] Veel plezier!

Oke ik ga het proberen! :grin:

Ik heb geen mappen in program files van sims etc.
wel in program files 64x maar dan wel van EA GAMES, maar daar staan ook al alle dingen in van wat ik heb gedowload. x’D

up? :stuck_out_tongue:

Dat is hetzelfde :stuck_out_tongue: EA games of electronic arts .

Maar dat is voor sims 3 -.-’ Ik moet eens beter lezen voor ik iets neer zet :’)

whhaha oke, maar bij mij staan ze al in de mappen dus… denk niet dat het daar aan ligt x’D
Maar bedankt! Ik instaleer de rest nog ff en waar ik dan een disk van nodig heb ga ik branden (A’)

Oke sorry voor de zoveelste vraag x’D
Als ik sims heb gedowload & is een iso bestand.
Ik kan m dan wel instaleren maar niet spelen omdat ik eeen disk nodig heb.
Moet ik het iso bestand dan gewoon op een cd branden en moet hij het dan doen? ;o Want dat lukt bij mij dan niet… het is dan gewoon het iso geval maar dan op een disk x’D, hij speelt m dan niet af krijg alleen het bestand te zien :S
/ Moet ik het eerst dowloaden / met een speciaal progamma er op branden? :blush:
Sorry ^ik heb d’r niet echt al te veel ervaring mee x’D
x

up (A’)

Ugh kan je ook gewoon sims 2 zelf downloaden, want ik wil hem weer + huisdieren etc. Maar ik ben altijd bang dat piratebay vol virussen zit. Dus waar download jij hihi ;$

up

^ik heb zelf de originele sims 2double deluxe.
Maar ik heb bit che gedowload gewoon daar in getypt en dan krijg je alle dowloads op een rijtje van internet. Maar ik heb het meeste van piratebay gedowload. :stuck_out_tongue:

Weet iemand nog wat ik kan doen?":smiley:

up! :grin:

Je hoeft hem niet perse op een cd te branden,
als je een no-cd crack download, en die ben ik aan het zoeken maar hij doet het niet?, kun je zonder cd spelen.
Die moet je in een map zetten waar autorun ergens staat, weet ik niet uit mijn hoofd. En dan vraagt hij of je het wil vervangen, klik op ja. En dan doet hij het als het goed is.

ik heb hem: http://www.tarac.nl/NoCD/sims2.html

Oke bedankt ga het proberen!

Ik hoef dan toch niet met elk bestand zo’n crack in te stoppen? Alleen wanneer die om die disk vraagt? :grinning: