Sims 2. Hoe word je een vampier?

Hoi! :]
Ik kon nergens zo’n topic vinden ofzo… Als die er wel is, give me the link. (:
Maar oke, mijn vraag is dus: Hoe word je een vampier in sims 2?
Ik heb zo’n drankje gekocht, maar ik kan er niet op klikken ofzo. Hoe werkt dit? : o

x

zo een drankje is voor als je vampier bent, dan kan je weer normaal mens worden, je moet naar een plek gaan, en als daar vrouw man rondloopt die als vampier eruitziet, moet je met diegene gaan praten en dan bevriend worden en dan gaat hij je bijten ofzo of je kan volgens mij ook vragen of hij/zij je wilt bijten, ik weet neit of nutige info was want ik speel alleen maar sims 3 :blush:

Ahaaaa. Nja, ik weet wel dat je bij 2 een drankje moet kopen om vampier te worden ghehe.

Dat drankje is voor als geen vampier meer wilt zijn.

Vrienden worden met een weerwolf die soms wel is langskomt (zwarte hond met lichtgevende ogen) en dan bijt 'ie je vanzelf een keer en wordt je een vampier.

Dacht ik? :’)
Ik deed het gewoon via de boolprop code.

En met dat drankje wordt je juist weer een mens.

HAHAHA sorry het klinkt echt best wel grappig :’)

hoe word je dan vampier?
ik snap niks van dat verhaal haha.

Google is your best friend.

Dit en anders:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-sims-topic-voor-al-je-vragen-2-215267.0.html

oeh dat vind ik cool! nu wil ik ook de sims!XD

Haha meiden, leuk dat ik niet de enige ben die hier Sims 2 speelt! Ik speel het echt al 6 jaar, ik weet dan ook zeker hoe je een vampier wordt haha :wink:
Ik zal je helpen:

(dat drankje is als je weer normaal wilt worden)

• Ga naar een stadsbuurt (je moet dus sims 2 nachtleven hebben!)
  • Ga naar een openbare kavel, S’AVONDS (als het donker is, vampieren kunnen niet in het licht :wink:)
  • Wacht op die openbare stadskavel totdat er een vampier langskomt. Dit kan lang duren, er zijn een maar een paar. Je herkent ze door hun grijze huid, en ze lopen altijd met hun arm voor hun mond. Er is een vrouw in een rode jurk en een man in een pak
  • Als je er eentje hebt gevonden, zorg dan dat je er goede vrienden mee wordt.
  • Je kan je invloed uitoefenen, dan kan je de optie ‘Invloed…’ > ‘Bijt…’ gebruiken, dan moet je dus een andere Sim jou sim gebeten laten worden door de vampier.
  • Je kan het geloof ik ook gewoon vragen aan de vampier! :slightly_smiling_face:

Als het niet lukt, vraag het dan aan mij, of gebruik de code; ‘Boolprop TestingCheatsenAbled true’. Houd dan shift ingedrukt en klik op je eigen sim, dan vind je de optie ‘Make Vampire’.

Succes!

^ Top! Dankjewel!

Volgende keer algemeen sims topic :slightly_smiling_face: