sims 2 gedownload

ik heb laatst de sims 2 (met alle uitbreidingspaketten^_^) gedownload via torrents. alleen nu weet ik niet hoe ik hem moet installeren. het is trouwens de eerste keer dat ik daar iets gedownload heb, wel met hulp van een vriend maar die is nu op vakantie dus kan mij niet verder helpen.

ik kan ze nog niet openen (normaal lukt het met dubbelklikken en kun je dan beginnen met installeren), want dan krijg je dat “het bijbehorende programma via het web opsporen”.

de read-me zegt dit:
FOLLOW THESE STEPS TO GET A PROBLEM-FREE INSTALLATION!

If something goes wrong, uninstall (one at a time, damn you EA >.<) and start over.)

1. Unrar
  2. Mount the image in the folder with [01.0] in it and install. Keys are listed below.
  3. Go on to [02.0], [03.0] and so on.
    En daar onder staan dan die keys per uitbreidingspakket.

Dus wat moet ik dan doen? Dankjewel (:

ik heb de sims 2 via piratebay gedownlaod, en als ik er 2 keer op klik dan gaat ie opnieuw downloaden -.-

dus nee kan je niet helpen sorry!

ik heb hem ook vanaf daar.
maar als jij zeg maar de map hebt waar de bestanden in staan, net nadat je het gedownload hebt, hoe installeer je het dan?

hebben jullie wel daemon tools? want dat is dat ‘mounten’ dat laat je pc geloven dat er een schijfje in zit.

Ooh,ik heb hem ook van piratebay gedownload, en bij mij doet het het prima,…
Sorry, ik kan je niet helpen, want ik hem geen idee wat je nodig moet hebben om het werkend te kunnen maken,.

jaa ik heb daemon tools, maar wat moet je daar dan mee doen? moet je die bestanden daarin zetten dan?

Deamon tools → Virtuele cd/dvd rom → Apparaat (geen media) → Mount image → Sims 2 bestand :slightly_smiling_face:.

ja dat moet, dat staat ook in de instructies.

ik ben die nu ook aant downloaden! ^.^
maar er zijn vet weinig Seeders, dus gaat mega sloom. :’)
als ik m aan de praat krijg dan zal ik t hier wel posten! ^.^ (moet k m wel eerst binnen krijgen via BitTorrent. :’) )

• dubbelpost

Ik heb sims 2 (dat zijn 4 images) en sims 2 huisdieren gedownload met utorrent. Moet ik dan sims 2 en sims 2 huisdieren mounten? Of hoef ik alleen maar sims 2 huisdieren te mounten en hoe mount je die 4 images van sims 2 in een dvd-station? want hij doet maar een image tegelijk terwijl het voor sims 2 er 4 zijn.
Kan iemand mij helpen?