Simpel zwart rokje, maar hoe combineren?

http://img13.imageshack.us/img13/4286/dscn0001h.jpg

Let niet op de legging het shirt en de laarzen, maar wat staat er leuk bij dit rokje?

Je kunt bijna ALLES aan met een zwart rokje!

Als er iets makkelijk te combineren is, is het wel zwart :’)

uhu

je kan er echt bijna alles op aan doen. zwart staat overal bij, dus trek iets uit de kast en t staat.

zwartwitshirt met rokje en zwarte legging?

dus het rokje met de legging en de laarzen is op zich wel een leuke combi?

jaa juist omdat het zo breed is vind ik het moeilijk

Ik denk dat 't meisje ook wel snapt dat bijna alles kan, maar HOE?
Noujaa, ik zal zeggen; blijf de topics volgen zoals ‘Wat heb je aan vandaag’ ofzo, want veeeel meiden hebben zulke rokjes aan de laatste tijd. Is 't het 5euro rokje?
Ik heb 'm in het grijs… Gewoon met 'n brede riem erop & zwart shirt erop en zwarte legging. Dan schoenen in de kleur van mn riem haha.

Hè, succes ermee, en vooral veeeeeeel combineren, súperhandig zo’n rokje! Ook onder 'n shirt-jurkje dat net te kort is… XXX

• dat zwarte rokje met :
    -legging ( dunne)
    -ballerina’s
    -streepjes shirt (zwart-wit & in het rokje doen)
    -blazer
    -zilvere ketting!

danku danku ! idd het 5 euro rokje , hihi dat dat een term is

Je kan (bijna) álles coombineren met een zwart rokje…

ik vind wat je nu aan hebt ook leuk!
maar ik zou bijv. een wit lange mouwen t-shirt aan doen, met dat rokje over je t-shirt heen (is het eigenlijk een hoge rok?) en met een zwarte panty (maar niet te donker) en met leuke laarzen! En natuurlijk wat leuke accessoires.

noujaa voor de bovenkant heb ik nu wel wat ideetjes… alleen de onderkant, de legging is niet zo leuk he? ik heb dus deze laarzen, zwarte laarzen, witte, zwarte en gekleurde hakken en nog grijze schoentjes van stof zegmaar… hoe cimbineer ik het?

ik heb ook zon rokje en ik combineer het meestal met legging, mn bruine laarzen, een zwart/grijs coltruitje (geen dikke) of met een wit topje derop en een zwart vestje! enkellaarsjes staan daar trouwens ook echt leuk onder!

welke kleur is jou legging dan, en je schoenen

hey,

waar heb je dat rokje gekocht? bij de H&M ofzo…?
want ik zoek al heel lang zo’n gewoon rokje, maar ik kom ze nooit tegen :wink:

Bij de H&M hebben ze die rokjes voor 5 euro.

Hoooihoi! Ik vind de onderkant óók leuk, maar ik zou een panty van 60den. doen ofzo… Is een andere stof dan 't rokje dus lijkt me leuker staan. De laarzen vind ik ook leuk, ik denk nog wat leuker als je t bruin terug laat komen. Verder grijs ook maar dan ist zo kleurloos, maar kan wél leuk zijn.

Maar hee, zo is 'ie ook leuk hoor! XXX

Vndaag een riem in de kleur van mn bruine laarzen gekocht, én een lichtere kleur legging, soort donkergrijs achtig :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik een maillot er leuker onder vind dan een legging, maar dat moet je zelf weten.
Ik zou hem combineren met een leuk (dun) riempje, kan in alle kleuren, ligt aan de rest van je outfit. En als je een shirtje hebt met een leuke print kun je die erin stoppen. (denk aan bloemen, strepen, stippen of een soort hoofd erop) Het shirtje zou ik niet in een te felle kleur doen. Dan een zwarte of grijze blazer/cardigan eroverheen en een leuke ketting?
En als schoenen, hmm, ik vind je laarzen niet echt super ofzo, dus ik zou er korte enkellaarsjes met een hak onder doen? Of gewoon pumps.

Succes!

Omg… ik kan hier alleen maar heel lullig op zijn. Volgens mij weet je heus wel hoe je het moet combineren, maar je wilt iets spetterends en dat kan je niet bedenken dus dan maar via anderen? x__X

Ga gewoon zelf een keer van alles mixen, op een saaie avond nieuwe combinaties uit proberen! Zwart rokje staat idd bijna overal bij, maak het zelf ‘fantastisch’.