Simone's fotografie

Ik zit al een tijdje naar jullie foto’s te kijken, zo prachtig! Ik ben helemaal niet ervaren en weet dat mijn foto’s niet geweldig zijn. Toch start ik een topic, zodat ik kritiek en tips kan krijgen!

Een beetje gerotzooid en wat geprobeert. Ben er niet heel erg over te spreken, maar vond het wel een grappig idee.

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Van die foto’s die een triljoen notes op Tumblr verdienen.

Is dat positief? Haha, geen ervaring met Tumblr :slightly_smiling_face:

Als het positief is: Heel erg bedankt :grinning:

Leuke foto’s hoor! Bij die eerste denk ik vooral; let op je compositie! Als je het vogeltje van een andere kant of punt benaderd had stond die gele bak op de achtergrond er niet op, die is nogal een storende factor in de foto. Maar bij de laatste foto van het fietsende kindje vind ik de compositie juist wel weer geslaagd :B

Dank jullie wel iedereen! :slightly_smiling_face: Ik ging wat foto’s schieten tijdens wandelen met de honden.

6

7

8

9

10

11

12

Upje :wink:

Ik vind ze mooi! Ze zien er aardig professioneel uit! :slightly_smiling_face:

Wow, heel erg bedankt! Dat is een heel groot compliment :slightly_smiling_face:

Leuk, een nieuw topic! Sommige vind ik qua compositie heel gaaf, zoals dat jochie op zijn fietsje. Ik wil wel meer zien!

Upje :slightly_smiling_face:

DJPlover, ik ben van plan (als ik wat meer tijd heb) een fotoshootje met mijn vriendin te gaan houden.

Een fotoshoot met mijn buurmeisje. Ik ontvang graag tips, want dit is de eerste keer dat ik mensen fotografeer!

Veel verstand van mensen fotograferen heb ik niet, maar ik heb wel een tip voor de laatste foto. Misschien is het leuk als je de f-waarde lager zet, dan springen de ballerina’s er echt uit!

probeer iig wel op te letten dat de ogen met name en het gezicht scherp blijven :slightly_smiling_face: laatste foto vind ik wel een leuk beeld alleen had ze een stapje naar voren gemoeten en met DJPlover ben ik het wel eens maakt het beeld wat spannender

Heel erg bedankt! Ik zal er de volgende keer op letten! :slightly_smiling_face: